PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wczesniejsza emerytura a plan Hausnera?

  • 1. Data: 2004-01-26 19:53:40
    Temat: Wczesniejsza emerytura a plan Hausnera?
    Od: "luke" <k...@o...pl>

    Witajcie,

    Nie wiem czy nadal ustawa ta obowiazuje, jesli tak to czy zostanie zniesiona
    dzieki tzw 'planowi Hausnera'? Do kiedy mozna z niej skorzystac?

    Chodzi mi mianowicie o ustawie ktora kobieta, ktore ukoncza 55 lat do 2006
    roku i przepracowly 30 lat pracy (nie jestem pewien czy dokladnie tyle) to
    wg niej moga odejsc na wczesniejsza emeryture.

    Jesli ustawa ta nadal obowiazuje. To do kiedy bedzie dzialac w przypadku
    jesli zostanie zniesiona przez wspomniany plan? Czy moja mama moze bez obawy
    skorzystac z tej ustawy zwalniajac sie w tym lub przyszlym miesiacu?

    Gdzie moglbym zadzwonic zeby dowiedziec sie szczegolow. Prosze o szybka
    (BARDZO SZYBKA) pomoc :)

    Pozdrawiam,

    Luke

  • 2. Data: 2004-01-26 22:37:57
    Temat: Re: Wczesniejsza emerytura a plan Hausnera?
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    Najlepiej w oddziale lub inspektoracie ZUS, w informacji
    emerytalno-rentowej. Można tam również otrzymać niezbędne formularze.

    wa

  • 3. Data: 2004-01-27 13:51:07
    Od: "luke" <k...@o...pl>

    > Witam,
    > Najlepiej w oddziale lub inspektoracie ZUS, w informacji
    > emerytalno-rentowej. Można tam również otrzymać niezbędne formularze.

    Myslalem ze czytaja ta grupe inspektorzy ZUS i inni fachowcy :)
    Ponawiam wiec moje pytanie.

    Luke