PracaGrupypl.praca.dyskusjezameldowanie a praca › Re: zameldowanie a praca
    From: "Muzzy" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zameldowanie a praca
    Date: Tue, 27 Jan 2004 19:15:51 +0100

    Użytkownik "MagdaK." <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bv5sns$37i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pracodawcy to moze nie robic roznicy, ale co na to np. ZUS (zgloszenie do
    > ubezpieczenia - nie wiem czy im wystarczy samo wypelnienie rubryk "miejsce
    > zamieszkania"- moga czepic sie zameldowania), a i Urzad Skarbowy np. w
    > rozliczeniu rocznym jak okreslic?
    Ja tez mam podbny problem. Jestem z "pwaie nad morza" a wyjeżdżam do pracy
    do stolycy. Udało mi sie wyszukac lokum ale nie bede miał czasowego
    meldunku. Jest nam tak wygodniej. I teraz oficjalnie dla US i ZUS to bede
    sie chwalił adresem stałego zameldowania bo tak jest w dowodzie. rozliczam
    sie w rodzimym miescie. Ale np u pracodawcy wypełniam ankietę gdzie jest
    miejsce zamieszkania i miejsce zameldowanie jako dwie pozycje. No i teraz
    pracodawcy trzeba zdecydowanie podać gdzie bede mieszkał tylko trzeba chyba
    zanaczyc ze do wszelkiej urzedowej dokumentacji powinni stosowac adres
    zameldowania. Ciekawi mnie czy to nie bedzie jakiś problem.
    pozdrawiam
    Muzzy