PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie pracownika i odp. pracodawcy

  • 1. Data: 2003-07-09 10:14:29
    Temat: wypowiedzenie pracownika i odp. pracodawcy
    Od: "asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam i pytam,
    bo nie jestem pewna:
    - czy pracodawca jest zobowiazany odpisac na pismo pracownika, ktory
    wypowiada umowe o prace?
    Pracodawca wyraza zgode na takie rozwiazanie umowy.
    - ile dni ma pracodawca na wystawienie swiadectwa pracy (7 ???)

    Pozdrawiam wszytkich i czekam na odpowiedz.
    - asia

  • 2. Data: 2003-07-09 10:26:43
    Temat: Re: wypowiedzenie pracownika i odp. pracodawcy
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > - czy pracodawca jest zobowiazany odpisac na pismo pracownika, ktory
    > wypowiada umowe o prace?
    > Pracodawca wyraza zgode na takie rozwiazanie umowy.

    Wydaje mi sie, ze po prostu przyjmuje do wiadomosci. Powinnas miec na
    wszelki wypadek na wypowiedzeniu date (kiedy powiadomilas pracodawce) i
    najlepiej jego podpis, takie potwierdzenie na swojej kopii.

    > - ile dni ma pracodawca na wystawienie swiadectwa pracy (7 ???)

    Kodeks Pracy:
    Art. 97. § 1. W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy
    pracodawca jest obowiązany niezwłocznie wydać pracownikowi świadectwo pracy.
    Wydanie świadectwa pracy nie może być uzależnione od uprzedniego rozliczenia
    się pracownika z pracodawcą.

    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2003-07-09 10:28:07
    Od: w...@p...onet.pl

    > Witam i pytam,
    > bo nie jestem pewna:
    > - czy pracodawca jest zobowiazany odpisac na pismo pracownika, ktory
    > wypowiada umowe o prace?

    a po co ?
    > Pracodawca wyraza zgode na takie rozwiazanie umowy.

    a w dupie miej jego zgodę. Wypowiedziałaś i tyle. Może sobie wyrażac ile chce.
    > - ile dni ma pracodawca na wystawienie swiadectwa pracy (7 ???)

    niezwłocznie, jezeli nie jest to możliwe w ciagu 7 dni.
    > Pozdrawiam wszytkich i czekam na odpowiedz.
    > - asia
    Paweł

  • 4. Data: 2003-07-10 07:49:23
    Od: "asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Dzieki za wszystkie rady i sugestie.
    Pozdrawiam,
    - asia

  • 5. Data: 2003-07-10 08:17:55
    Od: "Sharq" <s...@p...com>

> [...]
    > Pracodawca wyraza zgode na takie rozwiazanie umowy.
    > - ile dni ma pracodawca na wystawienie swiadectwa pracy (7 ???)

    mozna tak sformulowac wypowiedzenie umowy o prace ze jego podpis nie bedzie
    w ogole potrzebny do niczego. polecam porady u prawnika lub dobrej kadrowki.
    jezeli bardzo zalezy ci na szybkim odejsciu mozesz to zawsze zrobic na
    wlasna prosbe.

    pozdrawiam
    s...@p...com