PracaGrupypl.praca.dyskusje › TESCO w Krakowie - ktoś ma jakieś info?

  • 1. Data: 2003-07-09 06:00:45
    Temat: TESCO w Krakowie - ktoś ma jakieś info?
    Od: "KALMAR" <k...@z...krakow.tpsa.pl>

    Pilnie szukam pracy. I myślę czy w odruchu desperacji nie iść do
    hipermarketu. I umyśliłem sobie, że to może być Tesco. I mam pytania, będę
    wdzięczny za info:
    1. czy Tesco - "brytyjskie" - jest lepsze od francuzów i niemców?
    2. Czy można się tam łatwo dostać, choćby na stanowiska kasowe?
    3. Ile można zarobić? czy jest możliwość dorobienia, n.p. pracując dłużej?
    4. Czy w takiej firmie jest rzeczywiście mozliwy awans?
    5. Czy na wszystkie stanowiska jest niezbędny sanepid i "minimum
    sanitarne" - nawet nie wiem co te terminy oznaczają...
    6. Do kogo i w jakiej formie należało by się zwrócić, by dostać tę robotę?
    7. Nie wiem jeszcze, czy szukam pracy na 3 miesiące, czy docelowej. Czy to
    ma u Nich znaczenie?

    Będę zobowiązany za informację. Po prostu ludzie, pomóżcie...

  • 2. Data: 2003-07-09 07:33:52
    Temat: Re: TESCO w Krakowie - ktoś ma jakieś info?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > 2. Czy można się tam łatwo dostać, choćby na stanowiska kasowe?

    Z tego co zauwazylem, na stanowiskach kasowych siedza panienki z
    outsourcingu. Byc moze to tylko na czas urlopow ...

  • 3. Data: 2003-07-09 10:02:10
    Temat: Odp: TESCO w Krakowie - ktoś ma jakieś info?
    Od: "koszmarek" <g...@o...pl>

    Mogę ci powiedzieć jak to jest w Gdyni:
    książeczkę musisz mieć (w sanepidzie kupkę musisz zrobić i dać 50zł,
    odczekać chyba tydzień),
    sanitarne ja np. nie musiałem (merczendajzing czy jak to sie zwie robiłem)
    umowa - zlecenie (!) (jesli jesteś student) 4.2 netto/h za ciężką pracę
    (noc, nie wiem jak w dzień), chyba nie lepiej niż u francuzów, a może i
    gorzej (chyba zależy bardziej od tego kto jest twoim szefem)
    Wierz mi, raczej tam nie będziesz chciał zostać długo ;)
    Sporo ludzi na tymczasowe zatrudnienie biorą przez biura pośredniczące, jak
    chcesz dostać taką pracę możesz zadzwonić do nich i się spytać..
    Miłej pracy, ale w wakacje to chyba lepiej pocztówki sprzedawać albo za
    granicę zwiewać.

  • 4. Data: 2003-07-10 17:17:32
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > wdzięczny za info:
    > 1. czy Tesco - "brytyjskie" - jest lepsze od francuzów i niemców?

    tesco jest polskie na wskros

    > 2. Czy można się tam łatwo dostać, choćby na stanowiska kasowe?

    w krakowie na 95 % nie, bo na to stanowisko jest zapotrzebowanie zmienne - i
    reguluje sie przez zewnetrzne firmy

    > 3. Ile można zarobić? czy jest możliwość dorobienia, n.p. pracując dłużej?

    kasjerka zarabia uczciwe grosze, na calym etacie z 700 netto maxx

    > 4. Czy w takiej firmie jest rzeczywiście mozliwy awans?

    jest

    > 5. Czy na wszystkie stanowiska jest niezbędny sanepid i "minimum
    > sanitarne" - nawet nie wiem co te terminy oznaczają...

    w sklepie jak pracujesz to oczywiscie, w kazdym !!

    > 6. Do kogo i w jakiej formie należało by się zwrócić, by dostać tę robotę?

    do dzialu kadr, chyba, ze znasz tam kogos

    > 7. Nie wiem jeszcze, czy szukam pracy na 3 miesiące, czy docelowej. Czy to
    > ma u Nich znaczenie?

    na tym etapie nie, ale w kontekscie twojego pytania o awnas oczywiscie tak

    Wojtek