PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Erze (PTC)

  • 1. Data: 2003-07-09 07:01:38
    Temat: Praca w Erze (PTC)
    Od: "Lyko1" <l...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat rekrytacji do PTC.
    Jestem zaproszony na rozmowę na stanowisko: Doradca Biznesowy.
    Dziękuje za odpowiedzi!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-07-09 09:50:59
    Temat: Re: Praca w Erze (PTC)
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    W moim przypadku wyglądało to tak:
    Miałam pracować dla Autoryzowanego partnera PTC(nie bezpośrednio dla
    ERY)Wymagana była własna działalność gospodarcza. Z ich strony: dawali tylko
    telefony i taryfy dla firm:) Masz do zrobienia jakiś określony teren.
    Istniała baza danych. U innych z tego co wiem nic nie było.
    Ja przeszłam wszystkie etapy, tj . u autoryzowanego partnera, potem
    skierowali mnie do Ery, tam też przeszłam. To był koniec rekrutacji.. Wiem
    że potem miało być szkolenie w Warszwie(dojazd na własny koszt). Przesłali
    mi formularz to wypełnienia.
    Zrezygnowałam, bo dostałam inna propozycję gdzie nie musiałam otwierać
    własnej działalności.
    To byli w tym przypadku sympatyczni ludzie których do tej pory miło
    wspominam:). Nie wiem, może gdzieś indziej wygląda wszystko całkiem inaczej.
    A z tego co wiem PTC nie prowadzi ogólnej rekrutacji.

    Pozdrawiam.
    M.

  • 3. Data: 2003-07-09 14:11:04
    Temat: Odp: Praca w Erze (PTC)
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Nie nalezy sie spodziewac czego innego jak tylko pracy zwyklego
    przedstawiciela handlowego...
    Do tego jak napisala Pani wczesniej napewno na wlasna DG, co daje takiej
    firmie zatrudniajacej ciebie minimalny wydatek a do tego koszt w postaci
    faktury VAT
    Co do zdobywania,poszerzania, itp rynku telefonii mobilnej to moze byc
    roznie w kazdej firmie i roznie w zaleznosci od przedstawiciela...
    Pani powyzej napisala, ze miala baze klientow, ja jeszcze o czyms takim nie
    slyszalem wiec jak juz pisalem byc moze roznie...
    ...Ale probuj, moze to cos innego i ci sie spodoba...

    powodzenia

    Rafal

    Użytkownik Lyko1 <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@p...pl...

  • 4. Data: 2003-07-10 19:33:57
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    > Czy ktoś może mi udzielić informacji na temat rekrytacji do PTC.
    > Jestem zaproszony na rozmowę na stanowisko: Doradca Biznesowy.

    ADB - autoryzowany dpradca biznesowy. taki będziesz miał status po przejściu
    kilku podstawowych szkoleń (wstępnego, produktowego ...). Szkolenia
    początkowe są bezpłatne (dojazd na koszt własny, część jest prowadzona
    regionalnie część w PTC), natomiast w momencie podpisywania umowy przeczytaj
    ją dokładnie, bo może sie okazać że jakis punkcik mówi że "jak nie wykonasz
    planu, to płacisz".Zresztą przy podpisywaniu umowy przeczytaj ją co najmniej
    dwukrotnie i daj komuś zaufanemu do przeczytania, ale to tak na marginesie.
    Co robi ADB? w gruncie rzeczy jest przedstawicielem handlowym.Na ogół nie
    dostaje pensji, tylko prowizję. W zależności od sprzedanej aktywacji,
    telefonu itp. Współpraca jest nawiązywana pomiędzy ADB (czyli tobą, a
    właściwie twoja firmą którą musisz mieć) i regionalnym przedstawicielem PTC.
    samo PTC nie zatrudnia ludzi od "płotek", tylko od rekinów na rynku :) . co
    ma robić adb? sprzedawać sprzedawać i jeszcze raz sprzedawać. Jest baza
    klientów, są osoby odpowiedzialne za poszczególnych klientów - może sie
    zdażyć że część przejmiesz, ale w większości będziesz musiał sobie klienta
    "wychodzić".
    rynek jest ciężki, ale jak masz dryg do handlu to jest to nieuniknione :) .
    Obojetnie w jakiej branży musisz się liczyć ze stresem że nie podpiszesz
    umowy itp.
    W każdym bądź razie powodzenia i dużej sprzedaży !!!