eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.n
    ews.interia.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "WojtekS" <w...@R...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Fri, 12 Sep 2003 01:06:10 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <bjqv5l$pne$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <bjn7hc$va$1@news.onet.pl> <bjnbbs$ar8$1@inews.gazeta.pl>
    <bjpg10$ca9$1@nemesis.news.tpi.pl> <bjph37$n1n$1@achot.icm.edu.pl>
    <bjpnug$hgj$1@nemesis.news.tpi.pl> <bjpp93$mgr$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bjq0ce$p6r$3@nemesis.news.tpi.pl> <bjq4qi$sde$1@achot.icm.edu.pl>
    <bjqhag$ca8$1@inews.gazeta.pl> <bjqmg3$mnv$1@achot.icm.edu.pl>
    <bjqu1n$kjp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-204-178.tele2.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1063321592 26350 213.173.204.178 (11 Sep 2003 23:06:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Sep 2003 23:06:32 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.icm.edu.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:95060
    [ ukryj nagłówki ]


    "gromax" <g...@g...pl> wrote in message
    news:bjqu1n$kjp$1@inews.gazeta.pl...

    > Czytasz umowę i masz w niej napisane kto, w jakim zakresie i za co
    > odpowiada. W przypadku dowolnej awarii informatycznej w 100% da się
    określić
    > gdzie jest przyczyna. oczywiście pod warunkiem że systemy sa dobrze
    > zabezpieczone i przynajmniej zapisują w logach wszystkie operacje które są
    > wykonywane. Dalej to juz tylko operacja kontroli logów. I z nich masz jano
    i
    > wyraźnie wskazane co, jak i kiedy się działo. Dlatego ping-pong raczej nie
    > będzie możliwy chyba że ktoś usiłuje wmówić że to nie jego wina i nie ma
    > nikogo kto byłby w stanie skontrolować .

    Oj - mylisz sie. Mam przyklady dyskusji pomiedzy czolowa firma sprzedajaca
    sprzet oraz OS i inna sprzedajaca macierze na temat problemy z FCALem. Logow
    co nie miara, bardzo dobrzy specjalisci z jednej i drugiej strony - do
    niczego nie doszli. Poniewaz wszytskim zalezalo na tym, aby awarie zostaly
    usuniete nie byla to zlosliwa wymiana zdan tylko bardzo konstruktywna,
    techniczna rozmowa. Ale jednak rozmowa typu "to macierz, bo..., a nie nie to
    OS bo..., a nie nie to HW bo ..."
    Niestety zycie w IT nie jest czarno-biale :) A moze stety bo wtedy wszyscy
    maja prace :)

    > (+48 692) 356535 czynny całą dobę. Zapraszam do kontaktu w przypadku
    awarii.
    > Na pewno bez nerwów, przepychanek, bez niepotrzebnej straty czasu. Szybko
    i
    > sprawnie. Pełen zakres IT.

    Ladna reklama i refleks :) Ale ja nie wierze w "pelen zakres IT" (poza
    nielicznymi firmami).

    Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1