PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
  • Data: 2003-09-12 05:51:17
    Temat: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Od: Rafti <r...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2003-09-11 16:19, babla napisał :

    > Widzę że kolega nie zrozumiał pytania, wiec wytłumaczę łopatologicznie:
    > Proszę mi podac nazwę dowolnego programu (nie portalu internetowego) którego
    > baza danych oparta jest o MySQL i programu tego używa średnia firma.

    Zdaje się, że kolega ma problemy z formułowaniem pytań a także z
    czytaniem odpowiedzi. Poprzednie pytanie dotyczyło średniej firmy
    używającej MySQLa, podałem przykłady nie tylko portali.

    > 5. Nie sądzę żeby Cisco, czy NASA swoje bazy danych opierały na MySQL'u.
    > Oracle twierdzi coś zupełnie innego. Kto ma rację?

    Prawdopodobnie i Oracl i MySQL.

    > Spór o MySQL'a przypomina trochę ten o "wyższości Świąt Wielkiej Nocy na
    > świętami Bożego Narodzenia". Porównanie tych RDBMS to tak jak porównywać
    > TIR'a ze skuterem - bez urazy. Zaletą skutera jest to że mało pali i
    > wszędzie zaparkuje, ale daleko mu jeszcze do nośności ciężarówki.

    Zgadzam się. Mnie nie chodziło o pokazanie wyższości MySQLa tylko
    uświadomienie Panu, że są duże firmy, które do pewnych zastosowań
    używają właśnie tego systemu.

    I po co tyle złośliwości?

    Rafti
    usuń WYTNIJTO żeby otrzymać prawdziwy adres