PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
  • Data: 2003-09-11 23:32:24
    Temat: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    // ciach //
    > Poniewaz wszytskim zalezalo na tym, aby awarie zostaly
    > usuniete nie byla to zlosliwa wymiana zdan tylko bardzo konstruktywna,
    // ciach //
    Jak się chce to zawsze się osiągnie zamierzony cel, bez pyskówek, przy
    normalnym stole negocjacyjnym. Nie w tym rzecz. A jeżeli własciwe strony
    dogadały sie co do kolejnych posunięć już poza drzwiami klienta? tego nie
    możesz wykluczyć. tak jak i "dogadanie" z szefostwem firmy w której zdarzył
    sie wypadek

    // ciach //
    > Niestety zycie w IT nie jest czarno-biale :) A moze stety bo wtedy wszyscy
    // ciach //
    i dlatego się cieszę że mam taki zawód.

    > Ladna reklama i refleks :) Ale ja nie wierze w "pelen zakres IT" (poza
    > nielicznymi firmami).
    Wiadomo że jako pojedyncza osoba mam dużo mniejszą siłę przebicia niż np PWC
    czy z naszej półki Computerland. I tym samym nie mogę być specjalistą od
    wszystkiego. Natomiast uważam, że w razie awarii na pewno warto do mnie
    zadzwonić i będę w stanie odpowiedzieć na dużo pytań, ew. po jakiś "swoich"
    konsultacjach. Jeżeli czegoś w danej chwili nie wiem, to oznacza to tylko
    tyle że będę wiedział za kilka minut.

    A poza tym masz rację, "pełen zakres" to tylko taki ogólnik. Programistą
    raczej nie jestem (chociaż kilka języków znam) i zresztą niekoniecznie chcę
    być. Co do szczegółów odsyłam na www.gromax.prv.pl chociaż już pewnie z pół
    roku nie aktualizowane. I stronka tak byle jak ale wisi

    > Wojtek
    gromax