  • Data: 2003-09-12 13:20:45
    Temat: chce ktoś zarobić???
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bez obrazy ale po wizycie na Twojej stronie _nigdy_ bym nie skorzystał z
    > Twoich usług. Albo ją zrób od początku albo wywal w cholerę bo jest
    naprawdę
    > _tragiczna_. Wizualnie i technicznie. Żeby na trzy przyciski robić aplet
    który
    > mi się kilkanaście sekund ładował (łącze bardzo szybkie) i wyświetlał?

    wiem że strona jest tragiczna. A po ruchu mogę stwierdzić że sporo z was
    zajżało :)

    a poważniej - za bardzo nie mam czasu sie nią zająć. Jak ktoś ma jakis
    sensowny pomysł i chce go na tej mojej stronie zrealizować, zapraszam na
    priva.

    pozdrawiam
    gromax
    ps. a co do apletu, to byłem na tyle leniwy że skorzystałem z jakiegoś quick
    coś tam i w 5 minut sobie zrobiłem. I wiem że chodzi tragicznie, ale póki co
    nie chciało mi sie przerabiać.