eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
  • Data: 2003-09-11 22:48:27
    Temat: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "WojtekS" <w...@R...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bjqmg3$mnv$1@achot.icm.edu.pl...
    >
    > "gromax" <g...@g...pl> wrote in message
    > news:bjqhag$ca8$1@inews.gazeta.pl...
    > > > > bazy komercyjnej za którą ktoś bierze materialną odpowiedzialność.
    > > >
    > > > No to chyba umarlem ze smiechu. Jaka materialna odpowiedzialnosc??
    // ciach
    > No dobra - ale co ty mi tutaj zarzucasz?

    nic. odpowiadam na pytanie "jaka materialna odpowiedzialność"

    // ciach //
    > Problem z takimi kontraktami jest taki, ze jak cos sie dzieje to czesto
    > zaczyna sie ping-pong w stylu "to baza", "nie, to system" , alez nie, to
    > HW", itd.

    Czytasz umowę i masz w niej napisane kto, w jakim zakresie i za co
    odpowiada. W przypadku dowolnej awarii informatycznej w 100% da się określić
    gdzie jest przyczyna. oczywiście pod warunkiem że systemy sa dobrze
    zabezpieczone i przynajmniej zapisują w logach wszystkie operacje które są
    wykonywane. Dalej to juz tylko operacja kontroli logów. I z nich masz jano i
    wyraźnie wskazane co, jak i kiedy się działo. Dlatego ping-pong raczej nie
    będzie możliwy chyba że ktoś usiłuje wmówić że to nie jego wina i nie ma
    nikogo kto byłby w stanie skontrolować .

    > Kiedys bralem udzial w takiej interesujacej wymianie az na koncu
    > baza zostala przeniosiona na cos innego bo szkoda bylo nerwow, pieniedzy i
    > czasu (w innej moze kolejnosci)

    (+48 692) 356535 czynny całą dobę. Zapraszam do kontaktu w przypadku awarii.
    Na pewno bez nerwów, przepychanek, bez niepotrzebnej straty czasu. Szybko i
    sprawnie. Pełen zakres IT.

    jeszcze raz podkreślę - podpisanie umowy zobowiązuje. Bo jak się nie
    wywiąże, to w konsekwencji traci sie pieniądze. A z drugiej strony jak nie
    ma odpowiedzialności (prawnie usankcjonowanej) w opiece nad czymkolwiek, a
    zwłaszcza nad systemami IT.... Pozostaje sobie odpowiedzieć na pytanie -
    lepiej płacić ciągle nie za wysokie opłaty czy też zapłacić raz, ale bez
    gwarancji i do tego dużo.

    > Wojtek
    gromax


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1