PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
  • Data: 2003-09-11 23:06:10
    Temat: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Od: "WojtekS" <w...@R...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gromax" <g...@g...pl> wrote in message
    news:bjqu1n$kjp$1@inews.gazeta.pl...

    > Czytasz umowę i masz w niej napisane kto, w jakim zakresie i za co
    > odpowiada. W przypadku dowolnej awarii informatycznej w 100% da się
    określić
    > gdzie jest przyczyna. oczywiście pod warunkiem że systemy sa dobrze
    > zabezpieczone i przynajmniej zapisują w logach wszystkie operacje które są
    > wykonywane. Dalej to juz tylko operacja kontroli logów. I z nich masz jano
    > wyraźnie wskazane co, jak i kiedy się działo. Dlatego ping-pong raczej nie
    > będzie możliwy chyba że ktoś usiłuje wmówić że to nie jego wina i nie ma
    > nikogo kto byłby w stanie skontrolować .

    Oj - mylisz sie. Mam przyklady dyskusji pomiedzy czolowa firma sprzedajaca
    sprzet oraz OS i inna sprzedajaca macierze na temat problemy z FCALem. Logow
    co nie miara, bardzo dobrzy specjalisci z jednej i drugiej strony - do
    niczego nie doszli. Poniewaz wszytskim zalezalo na tym, aby awarie zostaly
    usuniete nie byla to zlosliwa wymiana zdan tylko bardzo konstruktywna,
    techniczna rozmowa. Ale jednak rozmowa typu "to macierz, bo..., a nie nie to
    OS bo..., a nie nie to HW bo ..."
    Niestety zycie w IT nie jest czarno-biale :) A moze stety bo wtedy wszyscy
    maja prace :)

    > (+48 692) 356535 czynny całą dobę. Zapraszam do kontaktu w przypadku
    awarii.
    > Na pewno bez nerwów, przepychanek, bez niepotrzebnej straty czasu. Szybko
    > sprawnie. Pełen zakres IT.

    Ladna reklama i refleks :) Ale ja nie wierze w "pelen zakres IT" (poza
    nielicznymi firmami).

    Wojtek