PracaGrupypl.praca.dyskusje › wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?

  • 1. Data: 2003-09-10 13:06:55
    Temat: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Witam

    Własnie zobaczyłam na pl.praca.oferowana takie ogłoszonko
    i zastanawiam się czy to już przegięcie czy jeszcze nie ?

    =====
    (CIACH)

    Programista (serwisy SMS) Warszawa

    (CIACH)
    - języków programowania: Visual Basic, Visual Basic for Application,
    Activ Server Page, ASP.Net, VB.NET, CANSI, HTML, Visual Basic Script,
    PHP, XML, SOAP, Shell Script

    - baz danych: Fox Pro, Dbase, Access+VBA, Paradox, MS SQL, Progen,
    PostgressSQl, MySQL

    - systemów operacyjnych: DOS, Windows9x, Windows NT, Windows 2000,
    Windows Server 2000, Linux, Unix, SCO Unix, Unix HP

    - ogólna znajomość języków: Pascal, Java, Delphi, C#, Python
    ========

    pozdrawiam
    LF

  • 2. Data: 2003-09-10 13:23:43
    Temat: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Lisa Foo <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > - języków programowania: Visual Basic, Visual Basic for Application,
    > Activ Server Page, ASP.Net, VB.NET, Visual Basic Script,

    Wszystko jedna cholera.

    > CANSI,

    To pewnie dlatego że gdzieć po biurze wala się książka Bieleckiego.

    > PHP, XML, SOAP, Shell Script, HTML

    To też nie są jakieś kosmiczne technologie.

    > - baz danych: Fox Pro, Dbase, Access+VBA, Paradox, MS SQL, Progen,
    > PostgressSQl, MySQL

    Myślałem że nie będzie źle ale jednak dają chłopaki czasu. A pewnie i tak
    korzystają z MySQL/Progressa.

    > - systemów operacyjnych: DOS, Windows9x, Windows NT, Windows 2000,
    > Windows Server 2000, Linux, Unix, SCO Unix, Unix HP

    Hehe, tu już zdecydowanie przegięli.

    > - ogólna znajomość języków: Pascal, Java, Delphi, C#, Python

    Taa, znajomość wymagana znajomość .net i dodatkowo ogólna znajomość C# :-)

    Wniosek jest jeden - omijać z daleka.

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-09-10 13:27:54
    Od: "..::SHADOW::.." <v...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To pewnie dlatego że gdzieć po biurze wala się książka >Bieleckiego.

    Hmm a co to jest "CANSI" - nie spotkałem w swojej karierze bo chyba nie
    "ANSI C" ??

    narka
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-09-10 13:31:20
    Od: "syku" <s...@p...fm>

    > Wszystko jedna cholera.

    oj nie wrzucilbym do jednego wora .NET i reszty :)

  • 5. Data: 2003-09-10 13:43:27
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    syku <s...@p...fm> napisał(a):

    > oj nie wrzucilbym do jednego wora .NET i reszty :)

    Tak, wiem że między .net a vba jest przepaść ale jak ktoś się bierze za
    technologie MS i jako tako zna .net to nawet jeśli o samym vb nie ma pojęcie
    nie zabierze mu dużo czasu opanowanie go w takim stopniu, by robić w nim
    średnio skomplikowane rzeczy. Choć i tak z ogłoszenia wynika to, że nic nie
    wynika i nie wiadomo w czym się będzie pisało.

    pzdr
    konlin

  • 6. Data: 2003-09-10 14:10:04
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Lisa Foo <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Windows Server 2000, Linux, Unix, SCO Unix, Unix HP
    >
    > - ogólna znajomość języków: Pascal, Java, Delphi, C#, Python

    Nie jest napisane, jaki ma być stopień znajomości tego, co napisano. Piąte
    przez dziesiąte to nawet ja wiem o prawie wszystkim. Tylko że : HTML, XML,
    ASP czy SOAP to nie są języki programowania, co to jest Shell Script to nie
    wiem, Fox Pro i DBase to prawie to samo, MS SQL Postress czy MySQL to z
    jednej strony to samo (bo SQL), z drugiej coś zupełnie innego, Windows 2000,
    Windows Serwer 2000 czy Windows NT to w zasadzie to samo, Unix to ogólne
    pojęcie systemów unixo-podobnych, zaś Linux, SCO Unix czy Unix HP to w z
    jednej strony to samo, zaś z drugiej może być zupełnie innego.

  • 7. Data: 2003-09-10 14:21:30
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Hehe, tu już zdecydowanie przegięli.

    a gdzie sie zapodzial Netware ?? ;>

    Jean

  • 8. Data: 2003-09-10 14:25:14
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > co to jest Shell Script to nie wiem

    Skrytpy w bashu albo sh :))

    pzdr
    konlin

  • 9. Data: 2003-09-10 15:23:15
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Lisa Foo wrote:
> [...]
    > Windows Server 2000, Linux, Unix, SCO Unix, Unix HP
    >
    > - ogólna znajomość języków: Pascal, Java, Delphi, C#, Python

    I zapomnieli jeszcze dodać:
    -wiek max 25lat
    -conajmniej mgr
    -7 lat doświadczenia w zawodzie
    :)

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl

  • 10. Data: 2003-09-10 15:36:21
    Od: "przemo77" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Siara" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > I zapomnieli jeszcze dodać:
    > -wiek max 25lat
    > -conajmniej mgr
    > -7 lat doświadczenia w zawodzie

    jestem ciekaw ile placa - pewnie 800 brutto