PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolno tu dawac ogloszenia

  • 1. Data: 2004-07-20 09:15:00
    Temat: wolno tu dawac ogloszenia
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje

    TEMATYKA GRUPY / GROUP CHARTER

    pl.praca.dyskusje

    Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby sie dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie, itp. Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i
    byc moze na swiecie.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 2. Data: 2004-07-20 09:24:20
    Temat: Re: wolno tu dawac ogloszenia
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 11:15:00 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje

    Przykro, ze znawcy i koneserzy FAQ praca.oferowana nie znaja podstawowych
    zalozen grupy praca dyskusje, na ktorej zabieraja glos.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2004-07-20 09:33:34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Date: 24 Dec 1997 02:40 MET

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana

    Date: 24 Jan 1998 20:06 MET

    Pewnie będziesz miał problem z wyciągnięciem wniosków, ale może inni Ci
    pomogą.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2004-07-20 14:21:19
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Date: 24 Jan 1998 20:06 MET
    >
    > Pewnie będziesz miał problem z wyciągnięciem wniosków, ale może inni Ci

    Szukam haczyka i nie znajduję... (???)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 5. Data: 2004-07-20 15:00:35
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <K...@a...com>

    "Artek" <a...@e...one.pl> wrote in message

    > Szukam haczyka i nie znajduję... (???)

    Ja też nie.
    Pewnie mamy za małe doświadczenie w korzystaniu z USENET.

    Stach

  • 6. Data: 2004-07-20 15:06:25
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 16:21:19 +0200, Artek <a...@e...one.pl>
    napisał:

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Szukam haczyka i nie znajduję... (???)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Artur

    Bo tu nie ma haczyka.
    To dwie calkiem rozne grupy.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2004-07-20 15:09:50
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > tu nie ma haczyka.
    >o dwie calkiem rozne grupy.

    zgadzam się, jedyne co ich łączy to temat, ale zróżnej strony :)

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-07-20 15:32:50
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 09:33:34 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> napisał:

> [...]

    powodow na pl.praca.oferowana. Generalnie tematy poruszane na
    tej grupie beda w rozny sposob poruszac temat pracy w Polsce i

    Hmmm...Moim wnioskiem jest, ze nie zapoznales sie z zalozeniami grupy
    praca dyskusje, zanim zaczales tepic na niej ogoszenia pracodawcow nie
    przechodzacych sita moderacji, zamieszczajacych ogloszenia "ofert pracy

  • 9. Data: 2004-07-20 15:47:08
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Artek" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam haczyka i nie znajduję... (???)

    A mnie sie wydaje, ze chodzi o to, ze w momencie gdu ppo zmienila status na
    moderowana to automatycznie przejela prawo do umieszczania na niej ogloszen
    od ppd.
    Tyle, ze opis ppd w takim razie nieaktualny.

    m.

  • 10. Data: 2004-07-20 15:58:40
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 17:47:08 +0200, magia <m...@w...gazeta.pl>
    napisał:

> [...]
    > ogloszen
    > od ppd.
    > Tyle, ze opis ppd w takim razie nieaktualny.

    Nieprawda.
    Tu masz opis z chwili, gdy pan Surmacz zarzadzil taki podzial.
    Praca dyskusje zostala zalozona poniewaz praca oferowana przaszla na
    moderowanie i w chwili zalozenia uwzgledniono w niej mozliwosc
    zamieszczania niezmoderowanych ogloszen.

[...]

    Uwagi dodatkowe.

    Grupa pl.praca.oferowana zostanie zmieniona na grupe moderowana
    w kilka dni po zalozeniu pl.praca.dyskusje.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##