PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracy a urlop

  • 1. Data: 2004-07-20 08:34:50
    Temat: zmiana pracy a urlop
    Od: p...@w...ae.krakow.pl.null (Pawel Prokop)

    Zakladajac, ze chce zmienic prace, a mam jeszcze xx dni urlopu
    z tego roku niewykorzystane. Czy niewykorzystany urlop
    przechodzi za mna do nowego miejsca zatrudnienia? Czy musze
    go wykorzystac zanim wypowiem prace aktualnemu pracodawcy?

    Pozdrawiam serdecznie
    --
    Pawel Prokop

  • 2. Data: 2004-07-20 11:51:52
    Temat: Re: zmiana pracy a urlop
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Pawel Prokop napisał (wto 20. lipca 2004 10:34):

> [...]
    > przechodzi za mna do nowego miejsca zatrudnienia? Czy musze
    > go wykorzystac zanim wypowiem prace aktualnemu pracodawcy?

    musisz mieć rozliczony u aktualnego pracodawcy za pełen okres zatrudnienia.
    Pracodawca może ci go dać do wykorzystania, a może też dać ekwiwalent.
    u nowego pracodawcy urlop nalicza ci się od początku w ilości 1/12 wymiaru
    urlopowego za kazdy przepracowany miesiąc

    gromax

  • 3. Data: 2004-07-20 12:02:11
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <K...@a...com>

    "gromax" <g...@W...interia.pl> wrote in message

> [...]
    > u nowego pracodawcy urlop nalicza ci się od początku w ilości 1/12 wymiaru
    > urlopowego za kazdy przepracowany miesiąc

    Czyli przy zmianie pracy ma się 20/26 dni urlopu na najbliższe 2 lata?
    Czy też po przepracowaniu roku u nowego pracodawcy
    dostaje się kolejne 20/26 dni?

    Stach

  • 4. Data: 2004-07-20 12:26:08
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Stachlewski" <K...@a...com> napisał w
    wiadomości news:cdj1k2$usd$1@news.dialog.net.pl...
    > Czyli przy zmianie pracy ma się 20/26 dni urlopu na najbliższe 2 lata?
    > Czy też po przepracowaniu roku u nowego pracodawcy
    > dostaje się kolejne 20/26 dni?

    Nie.
    Przy zmianie pracy w ciagu roku u pracodawcy musisz wykorzystac u rlop
    proporcojnalny, czyli jesli twoim ostatnim dniem pracy jest 31.07 to nalezy
    ci sie 7/12 urlopu za 2004 u tego pracodawcy.
    Jesli u nastepnego zaczynasz od 1.08 to masz u niego do konca roku 5/12
    urlopu.
    Od przyszlego roku zaczynasz nowy urlop.

    m.

  • 5. Data: 2004-07-20 12:27:02
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Czyli przy zmianie pracy ma się 20/26 dni urlopu na najbliższe 2 lata?
    > Czy też po przepracowaniu roku u nowego pracodawcy
    > dostaje się kolejne 20/26 dni?
    nie, wniosek powinien ci się nasunąc że za każdy przepracowany miesiąc u
    nowego pracodawcy przysługuje ci 1/12 wymiaru urlopu

    > Stach
    gromax