PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na Cyprze?

  • 1. Data: 2004-07-20 09:25:29
    Temat: Praca na Cyprze?
    Od: "pepcia" <j...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanko: Czy warto? Tak generalnie... Niby kasiurki za dużo tam nie
    idzie przytłuc, ale klimat niekiepski, ciepełko, morze...

    Dałem anonsa do jednego z prywatnych biur pośrednictwa (Mają certyfikat Min.
    Pracy), i okazało, że niby mogę jechać, ale na sam przód muszę wyskoczyć z 200
    jurasiów na cypryjskiego pośrednika! To mi się nie podoba, bo niby te
    wszystkie koszta bierze( przynajmniej powinien) - pracodawca cypryjski!
    Więc powiedzcie słów parę czy chcą mnie w bambooko zrobić, czy to normalka?

    Dziekuję, pozdrawiam Pepcia