PracaGrupypl.praca.dyskusje › wolno tu dawac ogloszenia

  • 11. Data: 2004-07-20 19:18:46
    Temat: Re: wolno tu dawac ogloszenia
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Praca dyskusje zostala zalozona poniewaz praca oferowana przaszla na
    > moderowanie i w chwili zalozenia uwzgledniono w niej mozliwosc
    > zamieszczania niezmoderowanych ogloszen.

    Nie wiem dlaczego interpretujesz słowa 'nie zamieszczonych' jako odrzuconych.
    Jest to błędna interpretacja, ale oczywiście zawsze możesz zasięgnąć zdania
    Tomka Surmacza.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2004-07-20 19:51:49
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > Nie wiem dlaczego interpretujesz słowa 'nie zamieszczonych' jako odrzuconych.
    > Jest to błędna interpretacja, ale oczywiście zawsze możesz zasięgnąć zdania

    Odrzucone są podgrupą niezamieszczonych.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl

  • 13. Data: 2004-07-20 20:22:33
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...onet.pl>

    > Nie wiem dlaczego interpretujesz słowa 'nie zamieszczonych' jako odrzuconych.
    > Jest to błędna interpretacja, ale oczywiście zawsze możesz zasięgnąć zdania
    > Tomka Surmacza.

    Nie wiem dlaczego wkladasz mi w usta slowa, ktorych nie wypowiedzialem?
    ja wylacznie cytuje pana Surmacza

    " Bedzie
    to takze miejsce dla ofert pracy nie zamieszczonych z roznych
    powodow na pl.praca.oferowana"

    Tak juz nie bawiac sie w semantyke, dla mnie roznym powodem jest potzreba
    zatrudnienia pracownika jutro, i brak czasu na czekanie na zmoderowanie, lub
    niezrozumienie, o co chodzi z tym jakims kodowaniem.

    Proponuje, zebys sie skupil na moderowaniu jednej grupy, a nie moderowal pracy.
    dyskusje.
    Jest faktem, ze wiekszosc typowego spamu "pracownik e-mail" trafia
    prawdopodobnie na grupe, ktora moderujesz i dzieki temu na pracy. dyskusje moga
    trafiac raczej sensowne posty o pracy.
    spam jest niemile widziany na kazdeej grupie, ale tutaj nie chodzi o zezwolenie
    na publikacje spamu, a o nie utrudnianie zycia normalnym pracodawcom.
    Krzysztof