PracaGrupypl.praca.dyskusje › wiza do USA

  • 1. Data: 2002-09-27 15:34:55
    Temat: wiza do USA
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Chcialbym uzyskac wize do USA tak aby moc wyjechac na 1 rok albo 2
    Z kim musze sie skontaktowac ? do kogo zadzwonic ?
    dzieki za kazda pomoc

  • 2. Data: 2002-09-27 17:04:59
    Temat: Re: wiza do USA
    Od: "Wolfmaster" <w...@t...pl>

    "Tommy" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Chcialbym uzyskac wize do USA tak aby moc wyjechac na 1 rok albo 2
    > Z kim musze sie skontaktowac ? do kogo zadzwonic ?
    > dzieki za kazda pomoc

    O panie! to cię czeka wyboista droga

  • 3. Data: 2002-09-27 22:47:43
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl>

    > O panie! to cię czeka wyboista droga

    wiem... nie liczylem na to ze bedzie latwo ;)

  • 4. Data: 2002-09-27 22:49:49
    Od: "Tommy" <d...@p...onet.pl>

    > wiem... nie liczylem na to ze bedzie latwo ;)

    sorry.. tzn. nie licze na to ze bedzie latwo, ale dalej nic nie wiem ;)

  • 5. Data: 2002-09-27 23:45:17
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Tommy!

    > sorry.. tzn. nie licze na to ze bedzie latwo, ale dalej nic nie wiem ;)

    Ja sie za bardzo nie znam na tym, ale sprobuje cie naprowadzic. Jest cos
    takiego jak loteria wizowa. USA rozdaje co roku okreslona ilosc wiz (nie
    wiem jak dlugo sa wazne) wsrod pewnej liczby panstw. Sa okreslone warunki,
    kto moze dostac taka wize. Oczywiscie nie jest to za darmo. Niestety nie
    mam pod reka adresow, wiec musisz sam poszukac w sieci. Jest sporo
    posrednikow, ktorzy wypelnia za ciebie wniski na loterie, ale w niczym to
    nie zwiekszy twoich szans (o ile wypelnisz kwestionariusz prawidlowo), a
    wezma za to sporo kasy.

    Jest jeszcze cos takiego jak wyjazd na nauke jezyka, ale to raczej dla
    studentow i bodajze na trzy miesiace tylko, wiec nie wiem czy cie
    interesuje.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 6. Data: 2002-09-28 12:10:14
    Od: "R-nee" <a...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Jest adres ambasady w internecie: http://www.embassy.usinfo.pl/dvc/dvcs.htm.
    Sa tez mozliwosci wyjazdow dla studentow, sa rozne biura podrozy co sie w to
    bawia.
    Jesli Ci sie uda dostac normalna B1 to jest wazna na 10 lat i z 3 czy 6
    miesiacznym pobytem jednorazowym. Zeby ja dostac to musisz udowodnic w
    jakis sposob ze chcesz na bank wrocic do Polski. Jak juz ja dostaniesz to
    bediesz musial udowodnic immigration officer na granicy z USA ze chcesz
    wrocic do PL. Jak juz mu udowodnisz, to jest tam (w USA) masa liudzi ktora
    sie zajmuje przedluzaniem wiz, zalatwianiem studiow, praktyk i innej lewizny
    pozwalajacej dluzej zostac w stanach, przynjamnije byla masa do 911, teraz
    moze byc ciezej.

    pzdr. R-nee.

  • 7. Data: 2002-10-01 00:20:21
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tommy" <d...@p...onet.pl> writes:

    > wiem... nie liczylem na to ze bedzie latwo ;)

    a strony informacyjne ambasady amerykanskiej w wawie juz poczytales?
    zapoznales sie z formalnosciami?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net