PracaGrupypl.praca.dyskusje › Avon - znak ktoś tą firmę?

  • 1. Data: 2002-09-27 14:18:26
    Temat: Avon - znak ktoś tą firmę?
    Od: "Malgosia" <m...@p...onet.pl.nospam>

    Witam
    Avon Cosmetiks Polska. Warszawa -
    Czy ktoś pracował/uje w tej firmie. Był na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Jak tam jest.
    Jak płacą, jaka atmosfera, o co pytają?
    Gonia.

  • 2. Data: 2002-09-27 15:51:53
    Temat: Re: Avon - znak ktoś tą firmę?
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Malgosia!

    > Avon Cosmetiks Polska. Warszawa -
    > Czy ktoś pracował/uje w tej firmie. Był na rozmowie kwalifikacyjnej?
    > Jak tam jest.
    > Jak płacą, jaka atmosfera, o co pytają?

    Hmmm. Temat rzeka. W skrocie: jestes konsultantka i masz rozprowadzac
    kosmetyki. Zdaniem jednych sa one warte swojej ceny (ja tam facet jestem to
    sie nie znam), zdaniem innych jest to szmelc. Ale nie o to chodzi. Jest to
    sprzedaz bezposrednia. Ty masz jakis tam nikly procent od tego co uda ci
    sie sprzedac. W sumie to chyba niewiele mozna zarobic, chyba ze znajdziesz
    sobie rynek zbytu, ktory w miare regularnie bedziesz zaopatrywac.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-09-27 17:43:02
    Od: "Malgosia" <m...@p...onet.pl.nospam>

> [...]
    > sie sprzedac. W sumie to chyba niewiele mozna zarobic, chyba ze znajdziesz
    > sobie rynek zbytu, ktory w miare regularnie bedziesz zaopatrywac.

    Ale mi chodzi o pracę dla Avonu w biurze, a nie jako konsultantka.
    Gonia

  • 4. Data: 2002-09-27 23:46:22
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Malgosia!

    > Ale mi chodzi o pracę dla Avonu w biurze, a nie jako konsultantka.
    > Gonia

    A to sorki, ale nigdzie tego nie zaznaczylas.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 5. Data: 2002-09-28 06:00:04
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    A jesteś pewna, że w biurze będziesz pracować? :))

  • 6. Data: 2002-09-28 07:39:29
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    > Avon Cosmetiks Polska. Warszawa -
    > Czy ktoś pracował/uje w tej firmie. Był na rozmowie kwalifikacyjnej?
    > Jak tam jest.
    > Jak płacą, jaka atmosfera, o co pytają?

    Ja kiedys mialam byc pracownikiem biurowym w pewnej firmie, typ dzialalnosci
    podobny do AVON, tyle ze oni zajmuja sie garnkami;) Ale... Moje stanowisko
    zmianialo sie z dnia na dzien:
    - rozmowa kwalifikacyjna - pracownik biurowy, etat, stala pensja
    - 1 dzien szkolenia - kierownik grupy, tlumaczyli tym ze Ci w biurze w koncu
    malo zarabiaja i siedza tylko przy kompie...my musimy otworzyc swoja
    dzialanosc gospodarcza i wynagrodzenie prowizyjne...
    - 3 dzien szkolenia - przedstawiciel, wiedzielismy juz wszystko bo pani
    szkolaca nas, powiedziala nam ze my w biurze siedziec nie bedziemy i sami
    bedziemy latac z towarem
    - egzamin- juz nie poszlam... :)

    I tak oto z pracownika biurowego zamieniono nas w przedstawicieli :)

    Agnieszka

  • 7. Data: 2002-09-28 09:23:00
    Temat: Re: Avon - znak kto? t? firmę?
    Od: jerzu <j...@i...pl>

    On Sat, 28 Sep 2002 09:39:29 +0200, "Agnieszka" <a...@N...pl>
    wrote:

    >w przedstawicieli :)

    W akwizytorów ;-))

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa

  • 8. Data: 2002-09-28 10:54:36
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W akwizytorów ;-))

    lub domokrazcow...

    Na to samo wychodzi ;)

    Agnieszka

  • 9. Data: 2002-09-29 13:11:33
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > lub domokrazcow...
    >
    > Na to samo wychodzi ;)

    ładniej brzmi sales managerów :)

    Witek

  • 10. Data: 2002-09-30 13:53:16
    Od: <m...@g...pl>

    > Witam
    > Avon Cosmetiks Polska. Warszawa -
    > Czy ktoś pracował/uje w tej firmie. Był na rozmowie kwalifikacyjnej?
    > Jak tam jest.
    > Jak płacą, jaka atmosfera, o co pytają?

    Znam kogoś kto pracuje w tej firmie - w biurze !!!! (a nie jako konsultant).
    Bardzo dobra firma, jeśli idziesz na etat-mają bardzo dobry socjal (tzn.
    warunki socjalne dla pracowników), ludzie podobno b. fajni, płacą
    nienajgorzej (tzn. osoba którą znam jest b. zadowolona).
    Jeśli idziesz na rozmowę do biura to idź koniecznie - bo warto.

    Pozdrawiam.