PracaGrupypl.praca.dyskusjewiza do USA › Re: wiza do USA
    From: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wiza do USA
    Date: Fri, 27 Sep 2002 23:45:17 +0000 (UTC)

    Heya Tommy!

    > sorry.. tzn. nie licze na to ze bedzie latwo, ale dalej nic nie wiem ;)

    Ja sie za bardzo nie znam na tym, ale sprobuje cie naprowadzic. Jest cos
    takiego jak loteria wizowa. USA rozdaje co roku okreslona ilosc wiz (nie
    wiem jak dlugo sa wazne) wsrod pewnej liczby panstw. Sa okreslone warunki,
    kto moze dostac taka wize. Oczywiscie nie jest to za darmo. Niestety nie
    mam pod reka adresow, wiec musisz sam poszukac w sieci. Jest sporo
    posrednikow, ktorzy wypelnia za ciebie wniski na loterie, ale w niczym to
    nie zwiekszy twoich szans (o ile wypelnisz kwestionariusz prawidlowo), a
    wezma za to sporo kasy.

    Jest jeszcze cos takiego jak wyjazd na nauke jezyka, ale to raczej dla
    studentow i bodajze na trzy miesiace tylko, wiec nie wiem czy cie
    interesuje.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl