PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa

  • 1. Data: 2002-09-27 12:31:40
    Temat: umowa
    Od: "Andrzej" <j...@i...pl>

    Witam,

    czy jest mozliwosc podpisania takiej umowy z pracodawca zeby nie mogl
    obnizyc pensji przez np. rok czasu ?. Zakladamy ze pracodawcy zalezy na
    zatrudnieniu pracownika a pracownik chce sie zabezpieczyc przed ewentualnymi
    cieciami.

    dzieki za pomoc
    jedrek

  • 2. Data: 2002-09-27 13:11:02
    Temat: Re: umowa
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 27 Sep 2002 14:31:40 +0200, "Andrzej"
    <j...@i...pl> zakodował:

> [...]
    >zatrudnieniu pracownika a pracownik chce sie zabezpieczyc przed ewentualnymi

    Wystarczy umowa na czas określony bez klauzuli o możliwości jej
    wypowiedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-09-27 15:47:22
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > zatrudnieniu pracownika a pracownik chce sie zabezpieczyc przed ewentualnymi

    W umowę o pracę możesz (o ile pracodawca się zgodzi) wpisać dowolne
    klauzule, byle nie były dla ciebie mniej korzystne niż przewiduje to KP
    i/lub sprzeczne z prawem. Twoja propozycja w mojej ocenie jest jak
    najbardziej do przyjęcia, jednakże jej sformułowanie to wyższa szkoła
    jazdy, bo należy to zrobić tak, żeby pracodawca nie mógł jej wypowiedzieć.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-09-28 06:50:57
    Od: "Andrzej" <j...@i...pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najbardziej do przyjęcia, jednakże jej sformułowanie to wyższa szkoła
    > jazdy, bo należy to zrobić tak, żeby pracodawca nie mógł jej wypowiedzieć.

    No i tutaj narzuca sie pytanie : jak sformulowac taka umowe o prace ( jaka
    klauzule zawrzec w umowie i na co uwazac ) ? Pytanie dosc ogolne ale moze
    chociaz jakies wskazowki.

    pozdr.
    jedrek