PracaGrupypl.praca.dyskusje › A PROPOS OGŁOSZENIA O PRACE

  • 1. Data: 2002-09-27 19:15:18
    Temat: A PROPOS OGŁOSZENIA O PRACE
    Od: "SIARA" <s...@i...pl>

    Firma budowlana przyjmie do pracy panią w chatakterze pracownika
    administracyjnego. Wymagania: 20 lat pracy, samochód, działalność
    gospodarcza. Korzystne warunli pracy.
    Tel. 8532 302, 0 602 408 641

    NIEZŁE WYMAGANIA

    20 lat pracy????
    po co samochod pracownikowi administracyjnemu????
    po co mu wlasna dzialalność

    KORZYSTNE WARUNKI PRACY??? WALICIE W KONIA I TO NIEŹLE!!!!!

    SORKI ALE TYLKO TAKA OPINIA MI SIE NASUNĘŁA

  • 2. Data: 2002-09-27 20:20:05
    Temat: Re: A PROPOS OGŁOSZENIA O PRACE
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Firma budowlana przyjmie do pracy panią w chatakterze pracownika
    > administracyjnego. Wymagania: 20 lat pracy, samochód, działalność
> [...]

    Żeby miała ze 40 i dzieci już odchowane, żeby dostała w dupę od życia i
    nie fikała i żeby pamiętała czasy, gdy wszystko załatwiało się za
    łapówkę albo kradło i niczemu nie dziwiła.

    > po co samochod pracownikowi administracyjnemu????

    bo firma jest na zadupiu lub na zadupiu działa i nie będzie płacić za
    dojazdy i nie znosi spóźnień

    > po co mu wlasna dzialalność

    żeby zusu nie płacić, szantażować niepodpisaniem faktury co miesiąc i
    zwalniać nie zwalniając, brak uprawnień pracowniczych

    > KORZYSTNE WARUNKI PRACY??? WALICIE W KONIA I TO NIEŹLE!!!!!
    >
    > SORKI ALE TYLKO TAKA OPINIA MI SIE NASUNĘŁA

    No, jeżeli fakturka na 6-8 k to OK, ale wątpię, więc myślę, że trafna ocena.

    Pzdr: Dogbert

  • 3. Data: 2002-09-28 23:00:17
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) SIARA napisal(a) Fri, 27 Sep 2002 21:15:18 +0200:
    >Firma budowlana przyjmie do pracy panią w chatakterze pracownika
    >administracyjnego. Wymagania: 20 lat pracy, samochód, działalność
> [...]

    Coz w tym dziwnego? Moze chca kobiete z doswiadzceniem.

    >po co samochod pracownikowi administracyjnemu????

    Moze firma ma siedzibe na prefyriach po prostu?

    >po co mu wlasna dzialalność

    Pewnie tak sie rozliczaja.

    >SORKI ALE TYLKO TAKA OPINIA MI SIE NASUNĘŁA

    Bez emocji. Zamiast sie podniecac lepiej
    starc sie zrozumiec intencje, przyczyny
    takiego ogloszenia.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 4. Data: 2002-09-30 07:21:41
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

    > Bez emocji. Zamiast sie podniecac lepiej
    > starc sie zrozumiec intencje, przyczyny
    > takiego ogloszenia.

    staram sie, staram sie zrozumiec.... i nic logicznego nie przychodzi mi do
    glowy tylko tyle, ze rynek pracy ocipial.

    pzdr

    jacek