PracaGrupypl.praca.dyskusje › w jakim formacie CV ?

  • 71. Data: 2008-02-06 12:32:01
    Temat: Re: w jakim formacie CV ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-06, Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:

    [...]

    > Zaryzykuję stwierdzenie, że osoba, która nie wiec co to jest AR tym
    > bardziej nie będzie wiedziała, że takie coś jak Word Viewer istnieje na
    > świecie.

    Ale osoba wysyłająca CV, która zapiera się nogami i rękami, krzycząc
    że nie ma jak sprawdzić, sobie może tego WordViewera odpalić i sprawdzić.

    > odczytać. Ktoś kto tego nie potrafi nie powinien dostać pracy na
    > stanowisku wymagającym znajomości obsługi komputera.

    Ale teoria swoje, a praktyka swoje. Poza tym jak sekretarce nie zainstalują
    AR, to sama sobie tego AR instalować nie powinna.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 72. Data: 2008-02-06 12:33:27
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 05 Feb 2008 12:36:02 +0100, bullet <f...@o...pl> wrote:

    >nie mam technicznej możliwości instalacji MS, nie mam procka x86 :D

    To cierp w milczeniu. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 73. Data: 2008-02-06 12:35:04
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 5 Feb 2008 23:53:15 +0000 (UTC),
    f...@s...poczta.onet.pl wrote:

    >Zainstaluj OO, obsluguje doce.
    >Albo darmowego Solarisa z SO.

    Interesujące, że mimo że autor napisał, że ma OO, to wszyscy i tak mu
    radzą "zainstaluj OO".

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 74. Data: 2008-02-06 12:35:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-02-06, Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam> wrote:

    [...]

    > Błąd. Pisałem że nie mam manii na punkcie jednego czy drugiego
    > systemu/edytora/rozwiązania. Po prostu używam narzędzi które są
    > adekwatne do mojej pracy.

    Ależ pełna zgoda. Fanboyem detector działa na opowiadanie
    niestworzonych historyjek jak to trzeba cierpiętnie szukać
    kafejek hen daleko.

    > Więcej mi nie trzeba. Linux (wcześniej różne inne odmiany Uniksa)
    > to moje podstawowe narzędzie.

    Moje też. A jakoś nie muszę szukać kafejek, żeby poprawnego *.doc
    zapisać i odczytać. Magia siakaś, czy co?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 75. Data: 2008-02-06 13:03:09
    Od: Marcin Kwiatkowski <m...@s...com.nospam>

    Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    >
    > Ależ pełna zgoda. Fanboyem detector działa na opowiadanie
    > niestworzonych historyjek jak to trzeba cierpiętnie szukać

    Znów się nie zrozumieliśmy :) Wcale nie muszę, wiem gdzie są, i nie
    czuję jakiejś potrzeby dostawania się do owych narzędzi. Po prostu nie
    są "na wyciągnięcie ręki", co mi wcale życia nie utrudnia.

    > Moje też. A jakoś nie muszę szukać kafejek, żeby poprawnego *.doc
    > zapisać i odczytać. Magia siakaś, czy co?

    I znów niezrozumienie... Nie widzę najmniejszej potrzeby zapisywania
    czegokolwiek w formacie .doc. A jeżeli była by taka potrzeba - OO.org
    potrafi (za formatowanie nie odpowiadam). Tu gdzie pracuję .doc nie jest
    uznanym standardem (mimo że połowa stacji roboczych pracuje pod
    WinXP/Vista). Większość dokumentów w .doc o ile nie istnie podejrzenie
    że to coś ważnego z założenia ląduje w /dev/null.

    --
    www.slacht.com, Lead Developer
    mob: +353(0)862617228, fix: +353 28 36860

  • 76. Data: 2008-02-06 13:21:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 06 Feb 2008 13:29:05 +0100, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    >A standard układu klawiatury opisuje Polska Norma. Tyle że nikt takiej
    >klawiatury nie ma, wszyscy używają QWERTY, o której żadna Polska Norma
    >nie wspomina.

    Nie wszyscy...
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 77. Data: 2008-02-06 13:23:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 06 Feb 2008 13:21:06 +0100, Any User <u...@a...pl> wrote:

    >"Gówno mnie to obchodzi. Za to Ci płacę, abyś znalazł mojej córce takie
    >stanowisko, aby się mogła realizować i była zadowolona. A jak nie
    >będzie, to Ty też nie będziesz."

    "A to dziękuję i prosze sobie poszukać jakąś męską dziwkę, która
    zadowoli Pana córkę."

    Kto by mnie zatrzymał u takiego dupka?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 78. Data: 2008-02-06 15:49:13
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Ale teoria swoje, a praktyka swoje. Poza tym jak sekretarce nie
    > zainstalują
    > AR, to sama sobie tego AR instalować nie powinna.

    Czyli ciała dał dział IT/lokalny informatyk.

    B.Z.

  • 79. Data: 2008-02-06 16:12:27
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-06 13:32 [Wojciech Bancer] napisał(a):

    > Ale osoba wysyłająca CV, która zapiera się nogami i rękami, krzycząc
    > że nie ma jak sprawdzić, sobie może tego WordViewera odpalić i sprawdzić.

    I co to jej da? Wiedzę że to co widzi widzi poprawnie? Do tego viewer
    nie jest potrzebny bo widzi to również poprawnie w edytorze, z którego
    korzysta. A dalej nie ma pewności jak to zobaczy odbiorca. Doc jest
    zbiorem łącz do elementów systemu. Zabraknie czegoś w systemie odbiorcy
    i po prawidłowym oglądaniu doca. pdf ma wszystko w sobie.

    > Ale teoria swoje, a praktyka swoje. Poza tym jak sekretarce nie zainstalują
    > AR, to sama sobie tego AR instalować nie powinna.

    Co najmniej dziwne jest powierzanie kontaktów z otoczeniem komuś z
    niekompletnym stanowiskiem pracy. Firma, która sama sobie ogranicza
    dostęp informacji z zewnątrz skazana jest na porażkę już na samym
    początku. Może i kandydatowi na pracownika powinno zależeć, żeby firma
    go odczytała ale to 1 przypadek na 100. W pozostałych 99 to firmie
    powinno zależeć, żeby przeczytać to co wysłał nadawca bo ktoś np.
    składając zamówienie będzie miał gdzieś niekompetentną sekretarkę czy
    braki w oprogramowaniu. I dlatego stanowiska, na które przychodzą
    informacje z zewnątrz muszą mieć możliwość odczytania wszystkiego. Tak
    samo jak osoby na tych stanowiskach muszą umieć to obsłużyć. Potem sobie
    mogą to wewnętrznie dla niekumatych kierowników na doce czy rtf-y czy
    choćby wydruki papierzane.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 80. Data: 2008-02-06 16:40:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 06 Feb 2008 00:40:28 +0100, bullet <f...@o...pl> wrote:

    >maturę, a to że skończyłem uczelnie nie stawia mnie (poza kilkoma
    >oczywistymi rzeczami) wyrzej od innych,

    Istotnie, to widać, że wyrzej.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356