PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przejście z DG na umowę o pracę

  • 1. Data: 2008-02-04 10:54:32
    Temat: Przejście z DG na umowę o pracę
    Od: "Sima" <p...@h...pl>

    Witam,
    Mam prośbę o informację, jak wygląda przejście z DG
    na umowę o pracę (zakres prac de facto ten sam co na DG, ale
    dla nowego, jednego klienta) i utrzymanie jedynie dodatkowej działalności z
    opłacaniem składki
    zdrowotnej.
    Z góry dzięki za info.

    Pozdrawiam,
    Sima

  • 2. Data: 2008-02-04 14:54:55
    Temat: Re: Przejście z DG na umowę o pracę
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Sima" <p...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na umowę o pracę (zakres prac de facto ten sam co na DG, ale
    > dla nowego, jednego klienta) i utrzymanie jedynie dodatkowej działalności

    Wygląda właśnie tak jak napisałeś
    A z czym masz konkretnie problem? Nie wiesz jakim długopisem umowę o pracę
    podpisać? :)

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2008-02-05 12:02:00
    Od: "Sima" <p...@h...pl>

    Dobre sobie!
    Po prostu chciałam się dowiedzieć czy jakoś formalnie nie będzie z tym
    problemów
    z Zus-em (jakieś wymogi, nowe dekalracje?).
    Poza tym sytuacja jest trochę skomplikowana, bo jestem aktualnie na
    macierzyńskim na DG i wolę przejść na umowę o pracę,
    gdyż już niedługo kończy mi się 2-letnia zniżka na ubezp. społeczne.
    Jak masz jeszcze jakieś dobre rady, to chętnie posłucham. :-)

    Miłego dnia,
    Sima