PracaGrupypl.praca.dyskusje › malawi - pytania

  • 1. Data: 2008-02-04 10:08:15
    Temat: malawi - pytania
    Od: "pastor8" <p...@p...onet.pl>

    witam
    udało mi się po latach odkładania i szukania zakupić zestaw JUWEL RIO 400
    /używany/. Chciałbym zrobić z niego biotop malawi. Wstępnie badałem kranówkę
    jaką dysponuję:
    ph - 7,6
    two - 26 /czy to oby nie za dużo dla malawi????/
    tww - 13
    Planuję zastosować podłoże; piasek kwarcowy + łupki piaskowca i wapienia.
    Planuję zarybić go około 40 pyszczakami w 4 gatunkach.
    Zastanawia się czy zastosowany w tym zestawie filtr wewnętrzny będzie w 100%
    wystarczający. Przynajmniej na początku zamierzam wyposażyć go w wkłady:
    Carbon Sponge Jumbo / węglowa
    Nitrate Removal Sponge Jumbo / antyazotanowa
    Polypad Jumbo / wata filtrująca
    Filter Sponge Jumbo coarse / szorstka filtrująca
    Filter Sponge Jumbo fine / gładka filtrująca
    czy poza tym wszystkim powinnienem coś jeszcze zastosować??
    Zastanawiam się także nad docelowym zastąpieniem wkładu antyazotanowego
    denitratorem.
    Dodatkowo z akwa dostałem odpieniacz - czy jest sens stosować go w zbiorniku
    słodkowodnym??
    Dzięki za wszystkie opinie i sugestie

  • 2. Data: 2008-02-04 10:09:09
    Temat: Re: malawi - pytania
    Od: "pastor8" <p...@p...onet.pl>

    sorki pomyłka

  • 3. Data: 2008-02-04 11:05:56
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

> [...]
    > antyazotanowego denitratorem.
    > Dodatkowo z akwa dostałem odpieniacz - czy jest sens stosować go w

    Niby po polsku, a nic nie rozumiem, o co tu chodzi??
    Malawi to kraj w Afryce, a reszta o czym?

  • 4. Data: 2008-02-04 11:42:26
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "pastor8" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > denitratorem.
    > Dodatkowo z akwa dostałem odpieniacz - czy jest sens stosować go w

    Poczulem sie jak statystyczna sekretarka na kursie routingu TCP/IP...
    Respekt dla pan Sekretarek ;)

    pozdr

  • 5. Data: 2008-02-04 11:47:24
    Od: live_evil <u...@b...o2.pl>

    hopsiup wrote:

    > Niby po polsku, a nic nie rozumiem, o co tu chodzi??
    > Malawi to kraj w Afryce, a reszta o czym?

    Przecież napisał kretynie, że to pomyłka.

    --
    gg: 6373907 jid: live_evil[]jabber.ru

  • 6. Data: 2008-02-04 12:09:36
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    > Niby po polsku, a nic nie rozumiem, o co tu chodzi??
    > Malawi to kraj w Afryce, a reszta o czym?

    ryby takie, zaklada hodowle :)

  • 7. Data: 2008-02-04 17:34:06
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 4 Feb 2008 12:42:26 +0100, "Z" <a...@o...pl> wrote:

    >Poczulem sie jak statystyczna sekretarka na kursie routingu TCP/IP...
    >Respekt dla pan Sekretarek ;)

    WOW, mocne... :)

    --
    z/svc