PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracowałeś za granicą?

  • 1. Data: 2008-02-02 23:02:05
    Temat: pracowałeś za granicą?
    Od: k...@g...com

    Witam,
    Zapraszam Wszystkich do wypełnienia ankietki, jest pod tym linkiem:
    http://webankieta.pl/ankieta/w1hppe961d9i/p
    Ankieta jest bardzo krótka, zawiera tylko kilka pytań, a jej
    wypełnienie zajmuje ok. 5 minut.
    Piszę PRACĘ MAG na temat rynku usług finansowych dla Polaków
    pracujących za granicą, pomożecie mi w zbieraniu materiałów?

    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Kasia

  • 2. Data: 2008-02-03 07:31:04
    Temat: Re: pracowałeś za granicą?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 2 Feb 2008 15:02:05 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Zapraszam Wszystkich do wypełnienia ankietki, jest pod tym linkiem:
    >http://webankieta.pl/ankieta/w1hppe961d9i/p
    >Ankieta jest bardzo krótka, zawiera tylko kilka pytań, a jej
    Ankieta jest zamknięta. Proszę się skontaktować z jej autorką lub
    autorem aby uzyskać więcej informacji.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 3. Data: 2008-02-08 00:27:14
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

    radze nie robic tu reklam na przyszłość.
    Internet ma 2 strony, można sie na nim reklamowac i mozna sie na nim nabawić
    obciachu.