PracaGrupypl.praca.dyskusjeuprawnienia SEP ??? › Re: uprawnienia SEP ???
    From: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: uprawnienia SEP ???
    Date: Thu, 21 Oct 2004 17:53:29 +0000 (UTC)

    In article <cl8pp8$cae$1@news.onet.pl> "Cris" <c...@o...pl> writes:
    >From: "Cris" <c...@o...pl>
    >Subject: Re: uprawnienia SEP ???
    >Date: Thu, 21 Oct 2004 18:57:47 +0200

    >ewentualnie

    Chyba Cie pogielo czlowieku (to do przedpiszcy)!. Ja jestem mechanikiem z
    wyksztalcenia, przez 10 lat mialem uprawnienia SEP (E do 1kV) i mam patent
    na urzadzenie elektroniczne. Czy to, ze jestem mechanikiem mialo mi zamknac
    droge do instalowania urzadzen elektrycznych, elektronicznych?
    Puknij sie w czolo ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name