PracaGrupypl.praca.dyskusjeuprawnienia SEP ??? › Re: uprawnienia SEP ???
  • Data: 2004-10-22 20:00:50
    Temat: Re: uprawnienia SEP ???
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz) szukaj wiadomości tego autora

    In article <clarmh$9f3$1@news.onet.pl> "Adam" <f...@f...onet.pl> writes:
    >From: "Adam" <f...@f...onet.pl>
    >Subject: Re: uprawnienia SEP ???
    >Date: Fri, 22 Oct 2004 13:42:15 +0200
    >0.zalezy jakich urzadzen el.

    Takich dla jakich dopuszcza uprawnienie "E" i elektronicznych wszystkich.

    >1.Czy mechanicy maja cos do zdawania po szkole ? Taki mechaniczny SEP :-)))
    >by komus urzadzenie mech. nie urwalo nogi albo belka nie spadla na glowe ?

    Sa zasady projektowania zabezpieczen (oslon itp.) na niebezpieczne
    mechanizmy.

    >2.Czy jestes za tym by co 5 lata zdawac?

    W zasadzie to nic nie daje bowiem pracujac w danym zawodzie _nalezy_ sledzic
    zmiany w przepisach i odpowiednio je stosowac w praktyce.

    >3.Czy uwazasz ze brak wykszt.budowlanego czy medycznego eliminuje cie z
    >wykonywania tych zawodow?

    Nawet lekarze przechodza szkolenia z zasad obslugi urzadzen np.: do
    fizykoterapii pradami czy tez aparatury. Jesli ukonczylbym kurs masazu czy
    obslugi aparatu EEG, EKG czy innych powinienem moc przy tym pracowac.
    Co innego interpretacja wynikow.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name