PracaGrupypl.praca.dyskusjeuprawnienia SEP ??? › Re: uprawnienia SEP ???
  • Data: 2004-10-22 20:12:24
    Temat: Re: uprawnienia SEP ???
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-21, Adam <f...@f...onet.pl> wrote:
    > Jestem za bezterminowymi (tak jak np. prawo jazdy)
    Co jak co, ale akurat prawo jazdy nie powinno być bezterminowe. Zdrowie
    może się pogorszyć, wzrok się popsuć... A potem widzi się 70-letniego dziadka
    kurczowo trzymającego kierownicę z twarzą przyklejoną do przedniej szyby
    i wytrzeszczonymi oczami. Nie wiadomo, gdzie uciekać :>

    > ale rowniez za tym by uprawnienia dostawaly tylko osoby z wyksztalceniem
    > elektrycznym ewentualnie elektronicznym
    A to to akurat bez sensu. Może faktycznie dla uprawnień wysokonapięciowych
    miałoby to sens, ale dla wykonawstwa lub pomiarówki do 1kV?

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Nie wiem, czy dziadek faktycznie miał 70 lat. Wyglądał staro. Cała
    reszta zgodnie z opisem.
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/