PracaGrupypl.praca.dyskusjeuprawnienia SEP ??? › Re: uprawnienia SEP ???
  • Data: 2004-10-21 16:57:47
    Temat: Re: uprawnienia SEP ???
    Od: "Cris" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem za bezterminowymi (tak jak np. prawo jazdy) ale rowniez za tym by
    > uprawnienia dostawaly tylko osoby z wyksztalceniem elektrycznym
    ewentualnie
    > elektronicznym, a sam egzamin byl pisemny!!!

    Tak a potem masz na drodze kierowcę lat 80 niedowidzący, niesłyszący bez
    poprawnej koordynacji .... no coments. A co do elektryków, to też się nie
    wypowiadam ... podobnie jak z kierowcami...

    >ale rowniez za tym by
    > uprawnienia dostawaly tylko osoby z wyksztalceniem elektrycznym
    ewentualnie
    > elektronicznym, a sam egzamin byl pisemny!!!

    Tak, to pewnie jak skonczyles studia lub technikum to wiesz że ok 50% roku
    (klasy) nie miało większego spotkania z lutownicą, a nie mowie już o
    rozróznieniu diody krzemowej od rezystora ...

    Cris