PracaGrupypl.praca.dyskusjeuprawnienia SEP ??? › Re: uprawnienia SEP ???
  • Data: 2004-10-22 19:53:39
    Temat: Re: uprawnienia SEP ???
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz) szukaj wiadomości tego autora

    In article <claqpg$ckk$1@news.onet.pl> "Adam" <f...@f...onet.pl> writes:
    >From: "Adam" <f...@f...onet.pl>
    >Subject: Re: uprawnienia SEP ???
    >Date: Fri, 22 Oct 2004 13:26:45 +0200

    >Takie jest moje zdanie i prosze mnie nie obrazac! Na 99% technik elektryk
    >bez "SEP" ma wiecej pojecia o elektryce niz mechanik (bez praktyki o jakiej
    >piszesz) z uprawnieniami! Twoj przypadek tylko potwierdza regule, sa

    Nie masz racji! Jak zdawalem egzamin czeladniczy (tak, inzynier mechanik
    zdawal egzamin czeladniczy) w cechu elektrykow to bylem jednym z 6 osob na
    30, ktore podchodzily pierwszy raz i z tych 6 zdalem ja i jeszcze jeden.
    Pytania byly latwe nawet jak dla technika ale przedtem musialem sie wykazac
    wiedza praktyczna pracujac u wytypowanego przez Cech elektryka. Uprawnienia
    SEP uzyskalem pozniej bo byly mi potrzebne do audytu firm produkujacych
    urzadzenia rolnicze z napedem elektrycznym (znak B).
    Uwazam, ze kazdy po zdaniu egzaminu (przyswojeniu odpowiedniej porcji
    wiedzy) moze dostac uprawnienia SEP (kazde uprawnienia) bez dyskryminacji ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name