PracaGrupypl.praca.dyskusjeuprawnienia SEP ??? › Re: uprawnienia SEP ???
  • Data: 2004-10-22 14:11:57
    Temat: Re: uprawnienia SEP ???
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam. Informacje takie polecam wyszukiwac na www.ise.pl ale rzeczywiscie
    > sa
    > bezterminowo. Ale czy to logiczne? Wg mnie nie. Dlaczego tylko pisemne?:)

    Przytocze fragment z dyskusji:

    Wg PB art. 62. pkt 6, kominiarz musi mieć 1) kwalifikację mistrza lub 2)
    uprawnienia budowlane.
    Do mnie do mieszkania, co rok przychodzi kominiarz - przyłoży miernik
    (wentylatorek) badający ciąg przepływu powietrza z kratki kominowej. Czas
    badań wynosi ok. 15 sek.
    I ów kominiarz musi mieć min. papiery mistrza. A elektryk który będzie
    wykonywał badania ochrony p.porażeniowej może być po szkole krawieckiej.