PracaGrupypl.praca.dyskusjeuprawnienia SEP ??? › Re: uprawnienia SEP ???
  • Data: 2004-10-22 11:26:45
    Temat: Re: uprawnienia SEP ???
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba Cie pogielo czlowieku (to do przedpiszcy)!. Ja jestem mechanikiem z
    > wyksztalcenia, przez 10 lat mialem uprawnienia SEP (E do 1kV) i mam patent
    > na urzadzenie elektroniczne. Czy to, ze jestem mechanikiem mialo mi
    > zamknac
    > droge do instalowania urzadzen elektrycznych, elektronicznych?
    > Puknij sie w czolo ...

    Takie jest moje zdanie i prosze mnie nie obrazac! Na 99% technik elektryk
    bez "SEP" ma wiecej pojecia o elektryce niz mechanik (bez praktyki o jakiej
    piszesz) z uprawnieniami! Twoj przypadek tylko potwierdza regule, sa
    kierowcy bez PJ ktorzy jezdza po 20lat :-) Obecnie ich wiedza i umiejetnosci
    (tak jak i twoje z elektortechniki sa OK) ale na poczatku mogli wyrzadzic
    krzywde sobie i innym.