PracaGrupypl.praca.dyskusje › uprawnienia SEP ???

  • 1. Data: 2004-10-20 17:07:25
    Temat: uprawnienia SEP ???
    Od: "Xyloo" <x...@o...pl>

    Przed wakacjami jeszcze niewyjasniona byla sytuacja dotyczaca waznosci
    uprawnien SEP
    Czy teraz juz cos wiadomo? Mialy byc bezterminowe?

    pozdrawiam
    xyloo

  • 2. Data: 2004-10-20 17:25:18
    Temat: Re: uprawnienia SEP ???
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Xyloo wrote:

    > Przed wakacjami jeszcze niewyjasniona byla sytuacja dotyczaca waznosci
    > uprawnien SEP
    > Czy teraz juz cos wiadomo? Mialy byc bezterminowe?

    Z tego co się ostatnio dowiadywałem to nadal wydawane są na 5 lat.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2004-10-20 20:04:20
    Od: "Pawel" <n...@s...com>

    Użytkownik "Xyloo" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przed wakacjami jeszcze niewyjasniona byla sytuacja dotyczaca waznosci
    > uprawnien SEP
    > Czy teraz juz cos wiadomo? Mialy byc bezterminowe?

    Miesiac temu otrzymalem uprawnienia SEP "E" i mam dozywotnio.

  • 4. Data: 2004-10-20 20:19:24
    Od: "<MK>" <(nospam)123michal123@wp.pl>

    > Z tego co się ostatnio dowiadywałem to nadal wydawane są na 5 lat.

    kolega w tamtym roku robil i ma bezterminowo

  • 5. Data: 2004-10-21 07:48:51
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Miesiac temu otrzymalem uprawnienia SEP "E" i mam dozywotnio.

    Masz to napisane ???
    Nie mialy miec wpisanego terminu waznosci. Wiec jesli jakis min.gosp. wyda
    rozporzadzenie to znowu beda terminowe.

    Adam
    PS
    Jestem za bezterminowymi (tak jak np. prawo jazdy) ale rowniez za tym by
    uprawnienia dostawaly tylko osoby z wyksztalceniem elektrycznym ewentualnie
    elektronicznym, a sam egzamin byl pisemny!!!

  • 6. Data: 2004-10-21 11:24:11
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

> [...]
    > uprawnienia dostawaly tylko osoby z wyksztalceniem elektrycznym
    ewentualnie
    > elektronicznym, a sam egzamin byl pisemny!!!

    Witam. Informacje takie polecam wyszukiwac na www.ise.pl ale rzeczywiscie sa
    bezterminowo. Ale czy to logiczne? Wg mnie nie. Dlaczego tylko pisemne?:)

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 7. Data: 2004-10-21 11:50:19
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Jesli ja mam wydane na 5 lat
    To za 5 lat czeka mnie egzamin
    czy moje tez w tej chwili sa bezterminowe??

    Pozdrawiam
    Marek

  • 8. Data: 2004-10-21 16:57:47
    Od: "Cris" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Adam" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jestem za bezterminowymi (tak jak np. prawo jazdy) ale rowniez za tym by
    > uprawnienia dostawaly tylko osoby z wyksztalceniem elektrycznym
    ewentualnie
    > elektronicznym, a sam egzamin byl pisemny!!!

    Tak a potem masz na drodze kierowcę lat 80 niedowidzący, niesłyszący bez
    poprawnej koordynacji .... no coments. A co do elektryków, to też się nie
    wypowiadam ... podobnie jak z kierowcami...

    >ale rowniez za tym by
    > uprawnienia dostawaly tylko osoby z wyksztalceniem elektrycznym
    ewentualnie
    > elektronicznym, a sam egzamin byl pisemny!!!

    Tak, to pewnie jak skonczyles studia lub technikum to wiesz że ok 50% roku
    (klasy) nie miało większego spotkania z lutownicą, a nie mowie już o
    rozróznieniu diody krzemowej od rezystora ...

    Cris

  • 9. Data: 2004-10-21 17:53:29
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <cl8pp8$cae$1@news.onet.pl> "Cris" <c...@o...pl> writes:
    >From: "Cris" <c...@o...pl>
    >Subject: Re: uprawnienia SEP ???
    >Date: Thu, 21 Oct 2004 18:57:47 +0200

    >ewentualnie

    Chyba Cie pogielo czlowieku (to do przedpiszcy)!. Ja jestem mechanikiem z
    wyksztalcenia, przez 10 lat mialem uprawnienia SEP (E do 1kV) i mam patent
    na urzadzenie elektroniczne. Czy to, ze jestem mechanikiem mialo mi zamknac
    droge do instalowania urzadzen elektrycznych, elektronicznych?
    Puknij sie w czolo ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 10. Data: 2004-10-22 11:26:45
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

> [...]
    > zamknac
    > droge do instalowania urzadzen elektrycznych, elektronicznych?

    Takie jest moje zdanie i prosze mnie nie obrazac! Na 99% technik elektryk
    bez "SEP" ma wiecej pojecia o elektryce niz mechanik (bez praktyki o jakiej
    piszesz) z uprawnieniami! Twoj przypadek tylko potwierdza regule, sa
    kierowcy bez PJ ktorzy jezdza po 20lat :-) Obecnie ich wiedza i umiejetnosci
    (tak jak i twoje z elektortechniki sa OK) ale na poczatku mogli wyrzadzic
    krzywde sobie i innym.