PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie podczas umowy o prace

  • 1. Data: 2007-02-01 12:24:14
    Temat: umowa zlecenie podczas umowy o prace
    Od: mdrok <b...@a...jest>

    Witam,

    aktualnie pracuje i mam umowe o pracę.Szykuje mi się niedługo podpisanie
    dodatkowo w innej firmie umowy-zlecenia. Jakie składki będą odprowadzone
    z takiego zlecenia w takiej sytuacji? Normalnie jeśli byłbym studentem
    -16%, jeśli nie to 33%. A co w sytuacji jak mam właśnie umowę o pracę i
    nie jestem studentem?

    Pozdrawiam,
    MD

  • 2. Data: 2007-02-01 16:11:26
    Temat: Re: umowa zlecenie podczas umowy o prace
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    mdrok nabazgrolił na ekranie:
> [...]
    > z takiego zlecenia w takiej sytuacji? Normalnie jeśli byłbym studentem
    > -16%, jeśli nie to 33%. A co w sytuacji jak mam właśnie umowę o pracę i

    Jeżeli na umowie o pracę zarabiasz minimum 936 zł brutto, to tylko składka
    zdrowotna 9% (z czego 7,75% jest odliczane od podatku).

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --