PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Jakie zarobki programisty w Lukasie?

  • 1. Data: 2007-01-31 22:23:56
    Temat: Re: Jakie zarobki programisty w Lukasie?
    Od: m...@g...com

    On 23 Sty, 19:01, jerry <j...@i...pl> wrote:

    > Nie piszesz nic czy masz jakieś doświadczenie zawodowe. Programista z
    > 3-4 letnim doświadczeniemJava-Oracle (koniecznie certyfikat) dostaje
    > bez większego problemu 6 tys brutto. Dodatkowo jeżeli masz doświadczenie
    > w bankowym dziale IT stawkę tę możesz podbijać.

    Podłączę się jeśli można. Na ile mozna liczyć przy przejściu z
    Siemensa do Lukasa z dwoma latami doświadczenia. Brak solidnego
    doświadczenia w Oracle (nie liczac zdobytego tego na studiach ).
    Certyfikat SCJP i SCWCD. Oczywiscie zdaje sobie sprawe ze to zalezy od
    wielu czynnikow, interesuja mnie "widełki". Z gory dzieki