PracaGrupypl.praca.dyskusje › porzucenie pracy - pytanko :)

  • 1. Data: 2007-02-01 10:16:30
    Temat: porzucenie pracy - pytanko :)
    Od: "kacha" <h...@o...pl>

    powiedzcie mi czy w UE konkretnie w Irlandii grożą jakieś konsekwencje za
    porzucenie pracy w przypadku wktórym pracodawca nie zgodzi się na wcześniejsze
    rozwiązanie umowy ??
    pozdrawiam
    Kacha

  • 2. Data: 2007-02-01 19:15:17
    Temat: Re: porzucenie pracy - pytanko :)
    Od: "Kamil S." <k...@w...pl>

    Użytkownik "kacha" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > powiedzcie mi czy w UE konkretnie w Irlandii grożą jakieś konsekwencje za
    > porzucenie pracy w przypadku wktórym pracodawca nie zgodzi się na
> [...]

    napewno tak jeżeli pracodawca się uprze.
    Powinnaś mieć w umowie zapisane w jakim czasie możesz rozwiązać umowę.
    Jeżeli nie ma tego zapisanego to napewno jest to gdzieś w irlandzkim
    kodeksie pracy. Przecież nie jesteś niczyją niewolnicą. Jeżeli masz podany
    czas wypowiedzenia i chcesz to zrobić wcześniej to możesz jedynie za
    porozumieniem stron inaczej musisz odczekać ten swój czas ;)

  • 3. Data: 2007-02-06 23:07:07
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    kacha wrote:
    > powiedzcie mi czy w UE konkretnie w Irlandii grożą jakieś konsekwencje za
    > porzucenie pracy w przypadku wktórym pracodawca nie zgodzi się na wcześniejsze
    > rozwiązanie umowy ??

    proste - nie dostaniesz referencji do nowej pracy. Nie wiem jak w Eire,
    ale w UK to ma spore znaczenie. No i sa jeszcze niewyjasnione kwestie
    podatkowe. Lepiej zlozyc wypowiedzenie i swoje odczekac.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.