PracaGrupypl.praca.dyskusje › Content Manager

  • 1. Data: 2007-02-01 12:28:34
    Temat: Content Manager
    Od: "arystosedes" <p...@g...pl>

    Cześć

    Ile może wg. was zarabiać w Warszawie/Polsce Content Manager? Pracuje w
    międzynarodowej firmie ponad 3 lata, oczekuje awansu, po którym pewnie
    zostaną zmienione warunki mojej umowy. Ile mogę zaproponować?

    pzdr

  • 2. Data: 2007-02-01 18:36:46
    Temat: Re: Content Manager
    Od: "Marek Czepil" <e...@s...pl>

    arystosedes napisał(a), że:
> [...]
    > w międzynarodowej firmie ponad 3 lata, oczekuje awansu, po którym
    > pewnie zostaną zmienione warunki mojej umowy. Ile mogę zaproponować?

    Myślę, że powinien zarobić tyle, aby był kontent...
    MSPANC

    Marek Czepil

  • 3. Data: 2007-02-02 09:28:10
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Ile może wg. was zarabiać w Warszawie/Polsce Content Manager? Pracuje w
    > międzynarodowej firmie ponad 3 lata, oczekuje awansu, po którym pewnie
    > zostaną zmienione warunki mojej umowy. Ile mogę zaproponować?

    Zazwyczaj wygląda to tak że przy awansie to pracodawca składa propozycję.
    Jeżeli w Polsce nawet międzynarodowe organizacje działają oczekując na
    propozycję awansowanego pracownika to jest to geszefciarstwo. Przecież te
    firmy w szczególności mają działy HR, zdefiniowaną polityke personalną i
    przewidziane ścieżki rozwoju/kariery dla poszczególnych stanowisk.
    Jeżeli w systuacji awansu firma oczekuje propozycji finansowej od
    pracownika, to ja odczytuję to w ten sposób, że liczy na to że pracownik
    zaproponuje mniej niż jest to przewidziane w wewnętrznych uregulowaniach.
    Jeżeli tak jest to jest to żałosne.
    --
    Jackare