PracaGrupypl.praca.dyskusje › tutorial dla Microsoft Project

  • 1. Data: 2007-01-31 21:12:48
    Temat: tutorial dla Microsoft Project
    Od: "JK" <p...@o...pl>

    Witam
    poszukuje jakiegos tutorialu dla tej aplikacji, prosze o jakies podpiwiedzi
    gdzie tego szukac, od czego zaczac...
    pzdr

  • 2. Data: 2007-02-01 05:33:38
    Temat: Re: tutorial dla Microsoft Project
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby JK, 31 Jan 2007 22:12:48 +0100 nie
    napisał(a), że:

    > poszukuje jakiegos tutorialu dla tej aplikacji, prosze o jakies podpiwiedzi
    > gdzie tego szukac, od czego zaczac...

    Od google (3 sekundy mi zajęło wpisanie "microsoft project tutorial") i od
    znalezienia prawidłowej grupy do zadawania takich pytań.

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 3. Data: 2007-02-01 08:25:35
    Od: "M...@g...bla.bla.com" <M...@g...com>

    On 31 Sty, 22:12, "JK" <p...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > poszukuje jakiegos tutorialu dla tej aplikacji, prosze o jakies podpiwiedzi
> [...]

    włączyć aplikację, kliknąć Pomoc / Help ( w zależności od wersji
    językowej) i poklikać. lepszej metody nie ma:P. Niestety ta metoda
    wymaga jednego - umiejętności czytania ze zrozumieniem. Drugie
    "niestety" to już coraz rzadziej spotykana umiejętność.

  • 4. Data: 2007-02-01 09:00:14
    Od: "JK" <p...@o...pl>

> [...]
    > wymaga jednego - umiejętności czytania ze zrozumieniem. Drugie
    > "niestety" to już coraz rzadziej spotykana umiejętność.

    dotknelas sedna :) jestem leniwy przypadkiem, nie chce ale muszem .... dzieki za
    zmobilizowanie
    pzdr

  • 5. Data: 2007-02-01 19:58:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 1 Feb 2007 00:25:35 -0800, "M...@g...bla.bla.com"
    <M...@g...com> wklepał(-a):

> [...]
    >wymaga jednego - umiejętności czytania ze zrozumieniem. Drugie
    >"niestety" to już coraz rzadziej spotykana umiejętność.

    Pomoc w tej aplikacji jest do niczego. :P