PracaGrupypl.praca.dyskusje › ukonczenie 26 lat

  • 11. Data: 2005-01-24 14:29:21
    Temat: Re: ukonczenie 26 lat
    Od: BadBB <b...@v...pl>

    Kira wrote:

    > Re to: BadBB [Mon, 24 Jan 2005 15:00:58 +0100]:

    > A jak urodzilam sie o 23.58 a jest 17.23? Znaczy to calkiem
    > powazne pytanie, ciekawa jestem czy to sie liczy z dokladnoscia
    > do dnia czy jeszcze dokladniej?

    Mysle, ze lepiej doplacic kilka zloty niz potem jezdzic na jakies
    zadupia i wyjasniac sprawe ;)

  • 12. Data: 2005-01-24 15:08:59
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: BadBB [Mon, 24 Jan 2005 15:29:21 +0100]:

    > Mysle, ze lepiej doplacic kilka zloty niz potem jezdzic na jakies
    > zadupia i wyjasniac sprawe ;)

    No mowie ze ja tak z czystej ciekawosci przeciez :))

    Kira

  • 13. Data: 2005-01-24 16:50:00
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Niejaki: Kira w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

    > Re to: BadBB [Mon, 24 Jan 2005 15:29:21 +0100]:

    > No mowie ze ja tak z czystej ciekawosci przeciez :))
    >

    > Kira

    Pomyślawszy chwilę na legitymacji jest tylko dzień, więc liczy się
    cały(jakbyś się już rano urodziła) , niezależnie, czyli nie możesz
    No chyba ,że masz legitymację z godziną wpisaną , to zmieniłoby postać
    rzeczy

  • 14. Data: 2005-01-24 16:59:38
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Paweł Chrobak [Mon, 24 Jan 2005 17:50:00 +0100]:

    > No chyba ,że masz legitymację z godziną wpisaną , to zmieniłoby
    > postać rzeczy

    Legitymacji to nie mam wcale, ale nie wiem czy na odpisie aktu
    urodzenia przypadkiem nie ma? ;)

    No dobra, odczepiam sie. Czasami mam dziwne pomysly, fakt.

    Kira

  • 15. Data: 2005-01-24 17:27:48
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

> [...]

    > urodzenia przypadkiem nie ma? ;)
    >
    > No dobra, odczepiam sie. Czasami mam dziwne pomysly, fakt.

    Nie, nie chodzi o to ,że się czepiasz ,tylko o tym, że dla pkp , podstawą
    zniżki jest legitymacja, nie zaś odpis aktu urodzenia, choć można by
    spróbować tego dnia wziąść akt urodzenia i polować na kanara ,żeby nas
    sprawdził ;)
    Kwestia ekperymentu, ewentualnie się karę zapłaci i po sprawie. A swoją
    drogą to fajny pomysł nasunęłaś.
    Gdyby ktoś to z boku nagrywał wizyjnie, + mikrofon gdzieś bliżej,oj można by
    tam pokombinować.

    Pamiętacie detektywa-inwektywa audycje w radiu wawa ? coś właśnie w tym
    stylu zrobić.

  • 16. Data: 2005-01-24 18:23:33
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Paweł Chrobak [Mon, 24 Jan 2005 18:27:48 +0100]:

    > choć można by spróbować tego dnia wziąść akt urodzenia i polować
    > na kanara ,żeby nas sprawdził ;)
    > Kwestia ekperymentu, ewentualnie się karę zapłaci i po sprawie.

    No wlasnie cos takiego mi po glowie chodzilo... ;D

    > A swoją drogą to fajny pomysł nasunęłaś.
    > Gdyby ktoś to z boku nagrywał wizyjnie, + mikrofon gdzieś bliżej,
    > oj można by tam pokombinować.

    To co?
    Kto niedlugo konczy 26 lat i urodzil sie o poznej godzinie? :)

    Kira

  • 17. Data: 2005-01-24 21:24:51
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 24 sty 2005 w liście [news:NI4Jd.8736$2e4.6775@news.chello.at]
    Jarek aka Dzarko [p...@p...com] napisał(a):

    > Ale ulga w MZK przysluguje i po 26 urodzinach.

    IMHO to zależy od miasta. A określa to regulamin przewoźnika. Ale mogę
    się mylić...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki