PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na kompie w domu!!??

  • 1. Data: 2005-01-23 20:54:36
    Temat: praca na kompie w domu!!??
    Od: "michal_cobra" <m...@o...pl>

    Czy możecie mi polecić jakąś prace spełniająca takie wymagania(chodzi o
    pracę bez umowy)??

  • 2. Data: 2005-01-23 21:03:10
    Temat: Re: praca na kompie w domu!!??
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    michal_cobra <m...@o...pl> zapodał(a):
    > Czy możecie mi polecić jakąś prace spełniająca takie wymagania(chodzi o pracę bez
    umowy)??

    Trzeba pewnie coś konkretnego umieć...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2005-01-23 22:06:05
    Od: "michal_cobra" <m...@o...pl>

    Na kompie umiem wszystko oprócz robienia grafiki!! czekam na oferty!!

  • 4. Data: 2005-01-23 22:28:01
    Od: Sławomir Szczyrba <s...@h...pl>

    Autor listu na który odpowiadam to michal_cobra :
    > Na kompie umiem wszystko oprócz robienia grafiki!! czekam na oferty!!

    Sesja się zaczyna, mnóstwo 'informłotków' będzie chciało programy
    zaliczeniowe... :)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy. -- J. Stalin

  • 5. Data: 2005-01-23 22:31:20
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal_cobra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na kompie umiem wszystko oprócz robienia grafiki!! czekam na oferty!!

    oj, prowokujesz...
    To ja bym poprosił o taki program, który przejdzie test Turinga i gra w
    szachy z siłą 2700 Elo. Może być bez grafiki.

    Sigurd

  • 6. Data: 2005-01-23 22:32:05
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 23.01.2005 michal_cobra <m...@o...pl> napisał/a:
    > Na kompie umiem wszystko oprócz robienia grafiki!! czekam na oferty!!

    spox. potrzebuję program konwewrtujący dane z systemu SAP Buisness One
    do formatu listy bookmarków Mozilli. Napisany w Lua.

    w ogóle, to idź może na pl.praca.szukana? Albo zgłoś się do jakiejś
    dużej korporacji, z takimi umiejętnościami pewnie Cie zatrudnią, nawet w
    domu...
    No, albo zajmij się sprzedażą raportów. Dobry biznes. I, zdaje sie,
    nadajesz sie do niego jak znalazł...

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.

  • 7. Data: 2005-01-23 22:38:11
    Od: "zasiu" <z...@n...gower.pl>

    > Czy możecie mi polecić jakąś prace spełniająca takie wymagania(chodzi o
    > pracę bez umowy)??

    Tłumaczenie
    Komuteropisanie
    Programowanie
    Webmasterowanie
    Adminowanie

    pozdr

  • 8. Data: 2005-01-23 22:55:22
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 23 Jan 2005 23:06:05 +0100, "michal_cobra"
    <m...@o...pl> zakodował:

    >Na kompie umiem wszystko oprócz robienia grafiki!! czekam na oferty!!

    To ja potrzebuję rozbudowanego programu kadrowo płacowego napisanego w
    see sharpie na MS SQL z interface w IIS na koniec marca.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 9. Data: 2005-01-24 05:01:48
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "michal_cobra" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na kompie umiem wszystko oprócz robienia grafiki!!

    ... i obsługi podstawowych usług internetowych - może napiszesz
    mi klienta usenetu ?

    > czekam na oferty!!

    Reklama dźwignią handlu: pewnie już masz skrzynkę zatkaną zleceniami.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 10. Data: 2005-01-24 11:10:14
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "michal_cobra" <m...@o...pl> wrote in message
    > Na kompie umiem wszystko oprócz robienia grafiki!! czekam na oferty!!

    ach, z nieba mi spadles... to ja bym prosil Trados ktory bedzie robil to
    samo, tylko lepiej i bedzie kosztowal polowe, tzn tak ok 350 euro. Dam Ci
    czas do konca roku, zebys zdazyl
    Ale... musi miec przynajmniej graficzny interfejs :P

    marek