PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pośrednik www.polska-anglia.pl ?

  • 1. Data: 2005-01-23 22:42:51
    Temat: Pośrednik www.polska-anglia.pl ?
    Od: "Tokay Fan Club" <s...@o...pl>

    Cześć.

    Ma ktoś jakieś doświadczenie z tą firmą ?
    Efekt krótkiego internetowego "śledztwa" jak poniżej:

    Rozbudowana strona, forum, linki do londynek.net, wymienieni nawet przez
    jakąś fundację (http://ww2.tvp.pl/tvppl/1801,20040617102759.strona)
    ,
    ale jakoś nie mogę znaleźć nikogo, kto by się na sieci pochwalił, że udało
    mu sie przez nich faktycznie znaleźć pracę.
    Podejrzenia oczywiście można mieć chociażby po sumie 100Ł, które chcą za
    pośrednictwo (oczywiście nazywa się to inaczej, ale wiadomo...),
    nie ma też ich na www.praca.gov.pl w rejestrze pośredników (apropo, zna ktoś
    może UKański odpowiednik ?)

    Podsumowując, nie wiadomo za wiele, jakby był podejrzliwy to pomyślałbym,że
    to wałek.
    Ale może to nieprawda?

    Czyli ktokolwiek próbował, ktokolwiek przeżył, proszę, niech sie podzieli
    wrażeniami... :).

    Dzięki.

  • 2. Data: 2005-01-24 00:29:11
    Temat: Re: Pośrednik www.polska-anglia.pl ?
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl>

    Gdzieś z głębi "Tokay Fan Club" <s...@o...pl>
    wypłynęło z pasją:

> [...]
    > pośrednictwo (oczywiście nazywa się to inaczej, ale wiadomo...),
    >
    > Podsumowując, nie wiadomo za wiele, jakby był podejrzliwy to

    Młody człowieku, pobieranie JAKICHKOLWIEK opłat za pośrednictwo pracy jest
    w Polsce NIELEGALNE. Zapamiętaj to RAZ NA ZAWSZE i powtórz WSZYSTKIM swoim
    kolegom i koleżankom. Może mniej ludzi da się nabrać.

    Pozdro
    Coinneach

  • 3. Data: 2005-01-24 17:06:11
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    Niejaki: Coinneach Odhar w przypływie wściekłości i rozpaczy napisał:

> [...]
    > jest w Polsce NIELEGALNE. Zapamiętaj to RAZ NA ZAWSZE i powtórz
    > WSZYSTKIM swoim kolegom i koleżankom. Może mniej ludzi da się nabrać.

    A jesli chcesz coś w życiu załatwić , zacznij odwiedzać angielskie strony,
    przynajmniej nerwów nie stracisz tyle i szybciej się do życia dostosujesz.