PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa

  • 1. Data: 2005-01-24 11:11:52
    Temat: Umowa
    Od: "dodka" <d...@p...onet.pl>

    Pisze na grupę trzeci raz i do tej pory mi pomogliście mam nadzieje że teraz
    też. Mam taki oto problem :
    bylam zatrudniona na czas określony 3-miesiące od marca potem od czerwca do
    grudnia a teraz szef sie zgodził i zamiast zlecenia dostałam umowę o pracę
    czy ta umowa liczy sie jak umowa na czas nieokreślony? Bo ostatnio trochę
    jestem zamotana i nie rozumiem szefa. Prosze o odpowiedź. Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-01-24 11:25:07
    Temat: Re: Umowa
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "dodka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    trochę
    > jestem zamotana i nie rozumiem szefa. Prosze o odpowiedź. Z góry

    Trzecia umowa _o_pracę_ (liczona od maja 2005) na czas określony jest
    uzawana jako na czas nieokreślony.

  • 3. Data: 2005-01-24 11:25:50
    Od: Pajączek <p...@o...pl>

    Użytkownik "Pajączek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trzecia umowa _o_pracę_ (liczona od maja 2005) na czas określony jest
    > uzawana jako na czas nieokreślony.

    Oczywiście maj 2004, przepraszam.

  • 4. Data: 2005-01-24 18:18:14
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia dodka <d...@p...onet.pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > dostałam umowę o pracę czy ta umowa liczy sie jak umowa na czas
    > nieokreślony? Bo ostatnio trochę jestem zamotana i nie rozumiem

    Jeszcze nie. Ta pierwsza od marca nie liczy się do tego limitu 3 umów,
    bo zawarta została przed majem 2004.
    czyli:
    marzec-czewiec - 'zerowa' umowa
    czerwiec-grudzien - pierwsza umowa
    styczen- ........ - druga umowa

    Dopiero nastepna umowa będzie na czas nieokreślony.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #