PracaGrupypl.praca.dyskusje › oddam płytki CD z programami

  • 1. Data: 2005-01-24 09:13:36
    Temat: oddam płytki CD z programami
    Od: r...@i...pl

    mam kilka płytek pochodzących z Rzeczpospolitej i gazety Prawnej - może komus
    sie przydadzą, ja z nich nie skorzystam.

    ponieważ jestem molem ksiązkowym oddam za książki (szczegóły na priva) lub art.
    biurowe- szkolne dla dzieci lub inne propozycje :-))

    bardzo proszę - oto lista:

    1.
    Encyklopedia prawna na CD
    płytka pochodzi z rzeczypospolitej, elektroniczne wydanie zawiera ujednolicone
    teksty 16 ustaw oraz rozporządzenia. POLECAM

    2.
    rachunkowość 2005 - nowe zasady sprawozdawczości finansowej
    płytka pochodzi z Rzeczypospolitej, elektroniczne wydanie zawiera Nowe zasady
    sprawozdawczości finansowej w rachunkowości na 2005 rok. aukcja dotyczy jednej
    płytki. druga płyta - na innej mojej aukcji. POLECAM

    3.
    samochód w firmie i w domu
    płytka pochodzi z gazety prawnej, elektroniczne wydanie zawiera: kredyt czy
    leasing na samochód; prywatny samochód na potrzeby firmy; wyjazdy służbowe,
    ryczałty, limity; opodatkowanie transakcji; akty prawne, druki i formularze.
    aukcja dotyczy jednej płytki. druga płyta - na innej mojej aukcji. POLECAM

    4.
    poradniki dla firm na CD
    płytka pochodzi z gazety prawnej, elektroniczne wydanie zawiera: poradniki dla
    firm - podatki i rachunkowość; prawo pracy; ubezpieczenia; obrót gospodarczy.
    aukcja dotyczy jednej płytki. druga płyta - na innej mojej aukcji. POLECAM

    5.
    podatki 2004
    płytka pochodzi z gazety prawnej, elektroniczne wydanie zawiera: ulgi remontowe
    i budowlane, darowizny i inne odliczenia, rozliczenie firmy, przepisy,
    komentarze, interpretacje urzędowe

    6.
    podatki 2005
    płytka pochodzi z gazety prawnej, elektroniczne wydanie zawiera: wszystkie
    informacje NT podatków w 2005 r.

    7.
    rozliczenie roczne 2004
    płytka pochodzi z Rzeczypospolitej, elektroniczne wydanie zawiera: program do
    wypełnienia zeznania podatkowego za rok 2004: PIT 37, PIT36, PIT36L, PIT/D, PIT-
    2K, PIT/M, PIT/O, PIT/B, PIT/Z, PIT-28, PIT-28A, PIT-28B.

    8.
    KODEKS PRACY – najnowsza wersja ustawy obowiązująca od 2005 r. – płytka
    pochodzi z Rzeczypospolitej, i zawiera kodeks pracy oraz wybór najważniejszych
    rozporządzeń wykonawczych

    9.
    Podatkowa księga przychodów i rozchodów – program – płytka pochodzi z
    gazety
    Prawnej i zawiera program oraz dodatkowo – komentarze, orzecznictwo,
    interpretacja izb i urzędów skarbowych

    10.
    Kurs konwersacyjny jęz. angielskiego dla średniozaawansowanych. Płytka pochodzi
    z Rzeczypospolitej i zawiera: 1000 ćwiczeń, testów i dyktand, ponad 2000
    nagranych pojęć i zwrotów, ćwiczenie wymowy, rozumienie ze słuchu.
    Jest to program dla osób zainteresowanych czynnym opanowaniem j. angielskiego,
    dla osób wyjeżdżających za granicę. Częśc dialogowa i część ćwiczeniowo
    testowa. dysponując mikrofonem mamy możliwość nagrania własnego głosu i
    porównania go z oryginałem. Program zawiera również poradnik gramatyczny oraz
    słownik ponad 2000 pojęć z oryginalną wymową słów. Wszystkie zapisane na płycie
    dialogi można wysłuchac także na odtwarzaczach płyt CD.