PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: to moze byc prawda
    Date: Fri, 14 Oct 2005 11:23:23 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:dinsqt$73f$1@inews.gazeta.pl...
    > Immona wrote:
    >

    > Ja się ogólnie z wywodem zgadzam, z jednym małym wyjątkiem...:

    > ...jako że właśnie instaluję sobie emulatora Windows, żeby móc
    > jednak uruchomić mojego kochanego Photoshopa ;> Pod GIMPem,
    > pardon, ale pracować się nie za bardzo daje... Niby miał być
    > czymś w rodzaju PS właśnie, ale za cholerę to nie wyszło.

    Wiem, ze jest nieprzyjazny w obsludze na maxa, ale mozliwosci ma
    wystarczajace do zrobienia czegos profesjonalnego, tylko trzeba wiecej czasu
    poswiecic na przegryzienie sie przez te obsluge. Jesli mowimy o
    rozwiazaniach darmowych i mozliwych do wykorzystania w zastosowaniach
    komercyjnych, to jest to chyba najlepsze, co jest. Nie bede przeciez Markowi
    doradzac kupna Photoshopa, bo on nie ma na to kasy, a nawet jak sobie
    sciagnie pirata, to zarabiac na tym i tak by nie mogl bez kupna legalnej
    wersji. Zreszta, grafika byla przy okazji, ja go lobbuje za jakims
    programowaniem raczej :)

    I.