PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 10:18:58
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "macko42" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):

    > Nie czytasz uwaznie. Napisalem, ze w UK chociaz ofert pracy jest wiecej.

    alez czytam uwaznie;) dlatego dalem taki znaczek '?'

    > Czyli co? Mowisz, ze powiedzmy 60k funtow w UK, to malo, zeby utrzymac
    > rodzine? Z moich wyliczen wychodzilo mi co innego.

    60k to nie malo. I takie oferty tez widzialem (i lepsze).
    To jednak mniejszosc i pytanie czy to jest do dostania na starcie w UK?
    Przyzwoita oferta wg moich obserwacji na interesujace mnie stanowisko, to ok.
    35k. Co jest IMO malo na utrzymanie rodziny w Londynie.
    Odpowiednia oferta w Polsce to ok. 4-5 tys. netto/mc.