PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 09:25:51
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    macko42 <m...@g...pl> wrote:

    > mowisz, ze w UK jest duzo lepiej? ofert jest faktycznie wiecej i sa ciekawe,

    Nie czytasz uwaznie. Napisalem, ze w UK chociaz ofert pracy jest wiecej.

    > ale finansowo to raczej tak sobie wyglada. Moze dla absolwenta, ktory jest

    Jesli zaczniesz wyciagac jakas srednia - pewnie tak. Nijak sie to ma jednak
    do tego o czym pisalem.

    > przyzwyczajony do studenckiego zycia jest to ok, ale dla kogos kto ma rodzine
    > to juz niekoniecznie. Wyglada na to, ze za niezla tamtejsza pensje mialbym
    > problem utrzymac rodzine, z czym nie mam problemu w PL.

    Czyli co? Mowisz, ze powiedzmy 60k funtow w UK, to malo, zeby utrzymac
    rodzine? Z moich wyliczen wychodzilo mi co innego.

    --
    Przemysław Maciuszko