PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 10:27:00
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Sebastian Rusek <z...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Oct 2005 10:08:42 +0200, fabio napisał(a):

    > Dalej sie nie bede juz rozpisywal, bo przykladow moglbym wymienic wiele.
    > Najwazniejsze jest to, ze nie mialem zadnych znajomosci, zadnych
    > ukladow, a w firmie rozpoczynalem prawie od zera. I do prezesa nie
    > mowilem 'tato,' ani nikomu w dupe nie wchodzilem, jak sugerujesz.

    No właśnie w tym problem - pracujesz dużo i jaknajlepiej to dla wielu
    znaczy, że 'podlizujesz' się szefowi żeby mieć z tego jakieś profity. Tyle,
    że w normalnych społecznościach to jest naturalne, ze człowiek się stara
    aby być uważanym za Kogoś a w nienormalnych to jest 'podlizywanie się' i
    'dupowłastwo' (och, cóż za piękny neologizm;).
    Tutaj mamy starcie dwóch niezależnych idei - człowiek, który uważa, że
    wszyscy są równi i dlatego nalezy mu się to co Ty masz i Człowiek, który
    pracuje na to aby należało mu się więcej - czyli Ty. Ot taka mentalność.
    Własciwie nie ma co dyskutować, bo (jak mówi stare porzekadło) 'ktoś może
    nie zauważyć różnicy'

    MSPANC...

    Tak jak pisałem - 'wchodzenie w tyłek' to nieodpowiedni termin określający
    ciężką i dobrą pracę...

    --
    Sebastian Rusek