PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 10:05:31
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Na Polibudzie w tej chwili (czwarty rok) uczą mnie m.in. JAVY, PHP oraz
    > winapi, [1] ale raczej na zasadzie poglądowej (co to może, co to nie może
    > i kiedy/jak się w to pchać), czyli w miarę solidnych podstaw + wyrobienia
    > dobrych nawyków. Jasne, że większości rzeczy możesz się sam nauczyć, ale
    > moim zdaniem samouctwo ma tą wadę, że bardzo łatwo można złe nawyki sobie
    > wyrobić. Dodatkowo taki studencki samouk [2] raczej rzadko ma możliwość
    > ćwiczenia tego co sobie przeczytał/nauczył się, w kontekście projektów
    > wieloosobowych, raczej najczęściej siedzi i sam robi. Na studiach mamy
> [...]

    Nie wiecej zlego niz z uczestniczenia na kurs "Zaawansowane techniki
    poslugiwania sie lopata." - strata czasu przewaznie. Zauwaz, ze tzw "dobre
    nawyki" w programowaniu to nie to samo, co nauka skladni konkretnego jezyka.
    Dlatego twierdze, ze nauka narzedzi nie to nie sprawa uczelni, ale te "dobre
    nawyki" - tak. Tyle, ze te "dobre nawyki" sa na innych kursach - przy omawianiu
    paradygmatow programowania, przy omawianiu kwestii jakosci kodu i wielu innych.

    A PHP na uczelni? Porazka, prosze Pana. PHP to nonsens technologiczny.

    A.

    A.