PracaGrupypl.praca.dyskusje › test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"

  • 161. Data: 2005-06-30 20:49:07
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: karol <h...@p...onet.pl>

    > jednak bez sprzedawania
    > produktow i umiejetnosci by to nie funkcjonowalo lepiej, tylko raczej wcale
    > by nie funkcjonowalo. Rozumiem, ze Ci sie mocno nie podoba, ze zestaw "zla
    > jakosc - dobra perswazja" odnosi wiekszy sukces niz "dobra jakosc - zla
    > perswazja", ale przynajmniej wycwiczyc perswazje jest znacznie latwiej niz
    > poprawic jakosc. A sposobu na zmiane tego, ze to tak funkcjonuje, nie widze,
    > wiec wole sie uczyc tego, czego dzisiejszy swiat wymaga i cos zyskac na tych
    > regulach zamiast na nie narzekac.

    Całkowicie się zgadzam. Niech moc będzie z Tobą.
    --
    pozdrawiam
    KA

  • 162. Data: 2005-07-01 14:27:58
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (macko42, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > sw.),
    > wolnosc

    > (odpowiem od razu A. Galickiemu)
    > hmn, przypuszczam, ze zrodlo to albo: 1)jednen z profesorow
    > na wykladzie, 2)kacik anegdot o slawnych matematykach w czasopismie Delta.
    > Nie pamietam niestety.
    > Jest tez mozliwosc, ze nie chodzilo o von Naumanna, ale o innego z wielkich.
    > Pamietam, ze ten czlowiek zostal okreslony jako slawny matematyk, ktos w
    > stylu "ojca wspolczesnej informatyki".

    "pan raczy żartować, Panie Feynman"? Ale Feynman był fizykiem i nie
    został uznany za idiotę, ale za paranoika... :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 163. Data: 2005-07-01 19:07:21
    Temat: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Od: Totik <r...@n...poczta.onet.pl>

    Greg wrote:
    > Mir w news:663a.00000a64.42c10893@newsgate.onet.pl napisał(a):
    >

    > Tak przy okazji podaje jako ciekawostkę: http://www.enneagram.pl/ ;-)

    Świetne!
    Sprawdzilismy sie z zona i wyniki wyszły nam bardzo wiarygodne.
    Uśmialismy sie niezle, bo niektore opisy pasuja do nas jak ulał.
    Pozdrawiam
    Rysiek