    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test projekcyjny-
    Date: Fri, 01 Jul 2005 16:27:58 +0200

    Ktoś (macko42, a któżby! ;-) ) wyklepał:

    > sw.),
    > wolnosc

    > (odpowiem od razu A. Galickiemu)
    > hmn, przypuszczam, ze zrodlo to albo: 1)jednen z profesorow
    > na wykladzie, 2)kacik anegdot o slawnych matematykach w czasopismie Delta.
    > Nie pamietam niestety.
    > Jest tez mozliwosc, ze nie chodzilo o von Naumanna, ale o innego z wielkich.
    > Pamietam, ze ten czlowiek zostal okreslony jako slawny matematyk, ktos w
    > stylu "ojca wspolczesnej informatyki".

    "pan raczy żartować, Panie Feynman"? Ale Feynman był fizykiem i nie
    został uznany za idiotę, ale za paranoika... :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)